Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Ble tante til en nydelig liten gutt. Mitt første tantebarn. Var på sykehuset og besøkte mor og barn. Sto bra til med dem. Men det jeg ikke skjønte, var at da hun skulle føde...så lot de henne bare rakne. Dem klippet ikke, så hun raknet kjempe mye. Måtte på operasjonstua for å sy, for det var veldig mye sa hun. Syns synd i henne, for det må ha gjort kjempe vondt. Men uansett, så har hun det bedre nå. Fikk kommet opp på barsel og bare kose seg. *stolt tante*
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Uff hørtes ikke noe greit ut.. Godt hun har det bedre nå! Gratulerer med en liten nevø
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 gratulerer med det første tantebarnet.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Gratulerer så mye : ) har nevøen fått navn enda?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Gratulerer så mye som tante =) Jeg går å venter i spenning på å bli tante for første gang til en liten prinsesse som kommer i løpet av noen dager =) Gleder meg så utrolig mye =) håper hun har det fint trossalt =)
Ranveig R Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Gratulerer med nevøen! Naturlege rifter er lettare å sy, og gror bedre enn om ein blir klipt. Eg revna sjølv mykje under første fødsel, og blei sydd i over to timar (jm klarte det ikkje, så det var to legar som sydde), men det tok ikkje lang tid før eg var heilt fin igjen. Har aldri hatt plager i ettertid. Eg merka for øvrig ikkje at eg revna, men syinga var eit *****. Igjen gratulerer med nevøen, håpar stingene går seg like bra til for mora som for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå