Gå til innhold

mamma til gutt07 + jente09?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk du ut av samtalene i dag. Ble du noe klokere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..ehe... Klarte selvfølgelig ikke å manne meg opp til å ta tak i sjefen. Men snakket med verneombudet. Hun stusset også over at jeg ikke hadde like gjerne fått en forlenget kontrakt enn å gå over på timeliste. Men men..som hun sa-jeg taper vel ikke no penger så lenge jeg jobber 100% fortsatt. Og det stemmer nok. Men uansett må jo sjefen og jeg skrive brev til nav om hvorfor lønnen min forandrer seg. Jaja..skal bli tøff over natten og bare huke tak i sjefen i morgen. Har nemlig time hos legen på onsdag og om jeg da skulle få beskjed om å ta det med ro fremover er det greit å ha snakket med sjefen før det evt skjer. Aner ikke hva som skjer om jeg skulle bli sykemeldt nå..tror du jeg får penger fra nav forde? Jeg har heller ikke fått skrevet under på en ny kontrakt,så hvordan blir ting da? Vet du?

Skrevet

Når jeg har brukt vikarer har det vært vikarer på tidsbestemte kontrakter. de får sykepenger forfrem til den dato vikariatet går ut. Med vikarer på timer, har vikarene bare fått sykepenger for de timene som allerede var satt opp da sykemeldingen kom.Min tidligere sjef så derfor alltid at vi måtte sette opp time vikarene for få dager av gangen Men tror ikke sjefen din kommer til å tulle dette til for deg. Hun må jo uansett betale for de første 16 dagene også overtar NAV. Grunnen til at du er vikar på timer er trolig fordi hun ikke har noen ledige stillingsnr å sette vikariatene inn i

Skrevet

Ok. Nei-vi får satse på at hun vil kun mitt beste..noe jeg tror. Men du-kan jeg spørre om hva slags stilling du har? For du jobber i bhg selv,sant?

Skrevet

jobbet tidligere som ped.leder i en av kommunens bhg. Jobber nå som styrer/veileder til flere familie barnehager.

Skrevet

Ok. Høres interressant ut! Håper vi får pratet mer på onsdag. Det kan hende svigerinnen min blir med..men vi får se. Kommer du alene?

Skrevet

Ja. Men er ikke så dreven på disse treffene. Hvordan vet jeg hvem jeg skal treffe egentlig?

Skrevet

Hehe..det er det nok ingen som vet. VI er i så fall "heldige" som vet om hverandre. Sist jeg var på treff var alle de som kom helt fremmede for meg. :) Jeg syns sånt er gøy.jeg da. Liker å bli kjent med nye mennesker. Hvertfall nå som jeg vet at jeg kommer til å være hjemme en del fremover og da er det greit å ha evt noen å treffe. Har egentlig ikke så mange kjente her i Drammen. Venninnene mine bor enten et annet sted eller har sitt å drive med. Så jeg gleder meg masse.

Skrevet

Har du bodd i Drammen lenge ?

Skrevet

Bodde på Åssiden ett år med eksen,flyttet tilbake til Hokksund og flyttet inn med nåværende samboer sommeren for 3 år siden. Fant nemlig ikke ut at jeg var gravid før jeg var nesten 3mndr på vei! Så vi flytte fort sammen når vi fant det ut. :)

Hva med deg?

Skrevet

Oslo er ikke såååå langt unna Drammen da tøtta! Skulle tro vi skulle klare å besøke hverandre noen ganger i løpet av perm.tiden vi skal ha omtrent samtidig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...