Gå til innhold

Jeg vurderer å kutte ut tørketrommelen pga

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg bruker den så blir lukta av skyllemiddel borte :(

hvorfor blir den borte??

lukter jo så godt når jeg tar den ut av vaskemaskin, og legger tøyet i tørketrommelen...men når tøyet er tørt så lukter det ingen ting :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer skyllemiddel?? Bruker vanligvis ikke skyllemiddel på det som går i trommel...MEN, det bruker jo å lukte av skyllemiddelet likevel...

Skrevet

Hm, forsvinner lukta??

Nå bruker jeg ikke skyllemiddel på det jeg tromler, men om jeg bruker vaskemiddel med parfyme, så lukter det fortsatt etter en omgang i tørketrommelen...

Skrevet

ja lukta forsvinner :(

tror ikke jeg trenger å bruke mere skyllemiddel, bruker en full kork til skyllemiddelfaska...men kanskje det er for lite??

hvis meg må slutte å bruke trommel da må jeg vaske oftere enn hva jeg gjør nå for å få plass til klærne på stativet som jeg setter ut/inne...

Skrevet

Men vurderer du å slutte å bruke trommelen fordi det ikke lukter noe? Det lukter vel ikke vondt?? Det er jo rent...

Skrevet

neida det lukter jo godt, men ikke så godt om jeg bare brukte vaskemaskin...:)

Skrevet

Jeg bruker ikke skyllemiddel på klærne som skal i tørketrommelen(håndklær og sengetøy) for de blir mye nok der likevel. De andre klærne bruker jeg nøytral mykemiddel uten parfyme på slik at de ikke skal lukte parfyme etter vask når de er rene.

Jeg syns det er ekkelt og kvalmende når andre folk bruker skyllemiddel eller parfyme som lukter mye. Spessielt om jeg må sitte ved siden av de på bussen eller stå bak de i køer.

Ikke alle syns det lukter godt med mye lukt og mange er allergiske mot parfyme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...