pandabjørn Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 når jeg bruker den så blir lukta av skyllemiddel borte hvorfor blir den borte?? lukter jo så godt når jeg tar den ut av vaskemaskin, og legger tøyet i tørketrommelen...men når tøyet er tørt så lukter det ingen ting
Bettybu Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Mer skyllemiddel?? Bruker vanligvis ikke skyllemiddel på det som går i trommel...MEN, det bruker jo å lukte av skyllemiddelet likevel...
PopUp Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Hm, forsvinner lukta?? Nå bruker jeg ikke skyllemiddel på det jeg tromler, men om jeg bruker vaskemiddel med parfyme, så lukter det fortsatt etter en omgang i tørketrommelen...
pandabjørn Skrevet 10. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2009 ja lukta forsvinner tror ikke jeg trenger å bruke mere skyllemiddel, bruker en full kork til skyllemiddelfaska...men kanskje det er for lite?? hvis meg må slutte å bruke trommel da må jeg vaske oftere enn hva jeg gjør nå for å få plass til klærne på stativet som jeg setter ut/inne...
PopUp Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Men vurderer du å slutte å bruke trommelen fordi det ikke lukter noe? Det lukter vel ikke vondt?? Det er jo rent...
pandabjørn Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2009 neida det lukter jo godt, men ikke så godt om jeg bare brukte vaskemaskin...
Sjefsmegga Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Da kan jeg tipse om den her: http://www.esthetique.no/Merkeguide/Clean/874034000110/
Gjest mphs Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Jeg bruker ikke skyllemiddel på klærne som skal i tørketrommelen(håndklær og sengetøy) for de blir mye nok der likevel. De andre klærne bruker jeg nøytral mykemiddel uten parfyme på slik at de ikke skal lukte parfyme etter vask når de er rene. Jeg syns det er ekkelt og kvalmende når andre folk bruker skyllemiddel eller parfyme som lukter mye. Spessielt om jeg må sitte ved siden av de på bussen eller stå bak de i køer. Ikke alle syns det lukter godt med mye lukt og mange er allergiske mot parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå