★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 heisan husker du meg?? fra bergen jeg også....? ser du skal ha neste forsøk på haukeland..vi har også hatt vårt første hos hausken som ike gikk:( satt inn 19 juni.. så nå skal vi ta neste på haukeland vi også mest av økonomiske grunner... vi skal på samtale på mandag 17 august:)))har dere hatt samtale eller?
meg83 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Heisann!! Klart jeg husker deg!! =) Får litt dårlig samvittighet for at jeg skriver så lite her inne, men sånn er det nå bare Så dumt at forsøket ikke funka.. Jaja, da er det på'an igjen Vi hadde samtale en gang i juni.. Veldig koselige folk, de tok seg god tid!! Overgangen fra Hausken til Haukeland har derfor ikke vært så ille som jeg trodde Tror det blir bra uansett! Jeg begynner med spray 19.september, så det går jo fort Forsøk første uka i november Spennende!! Håper de sier at dere kan komme igang med forsøk snart da!! Er det håp å få det til før jul, tror du? Hvilke medisiner gikk du på, forresten, og hvordan opplevde du dette? Tror jeg skal ha synarela, puregon og ovitrelle. De to siste brukte jeg på første forsøk også.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 hei:)) er ikke så mye her inne jeg heller etter sist forsøk..ike orket egentlig men nå er humøret oppe igjen og har vært her litt sånn dan og vann;) ja jeg også føler det sånn at hausken var så fantastisk når det gjelder omsorg etc at jeg liksom er "redd" det ikke skal bli det same på kk men det var betryggende lesning da når du sa at det var en positiv opplevelse:)) hvis vi får komme igang "med engang"blir det i så fall spray start rundt 10 sept har jeg regnet meg fram til håper veldig på det da...men de sier jo inntil tre mnd vent etter samtale så vi får uansett begyne før jul da:))) men sist fikk jeg kort regime så da hadde jeg ikke synarela bare de to siste du nevnte...ganske greit med kort regime da:))) forstår det sånn at sprayen er det værste sådan,,,hadde det egentlig heelt fint når jeg gikk på hormonene jeg så håper på det samme igjen men som sagt den sprayen har jeg ikke kjennskap til..hmmmm...men kanskje det er det som skal til...håper veldig på at jeg får noen på frys også...syns altså det der uttaket var fælt:(((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå