Gå til innhold

hjelp protein i urinen og er kun i uke 28+5


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det flere som har erfaring med dette.

BT er fint, heller litt laft(har laft BT til vanlig). fått litt hevelse og har lit vondt i hode.

har en krevende jobb og det stresser meg litt når jeg ikke får tid til lunsj og synes det er veldig slitsomt på jobb.

ønsker å jobbe men føler at det tar alt og at det går utover de andre kollegane mine.

skulle ønske jeg kunne fått det litt lettere på jobb og hatt muligheten til å sette meg ned et par ganger i løpet av dagen. men her er det full fart heletiden.

jobber som sykepleier på sykehus, så det er alltid noen en skal ta seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde protein i urin allerede i uke 25+4, og hatt det to kontroller etterpå.. men tredje var det vekk.

 

Har og hatt hevelse, men ikke mer enn rundt 1-2, og MASSE hodepine.

 

Men, ingenting farlig på ferde her.

Litt mer hvile, enda flinkere til å ta urinprøven rett, og litt mindre salt fikset det hele.

 

aren for svngerskapsforgiftning er først reel når du har MYE ødem, og bt på over 140/90..

 

 

Be om en aktiv sykemelding, eller kanskje en gradert??

 

Jeg er sm 50% og det fungerer veldig bra.

Er i uke 33 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om på de to siste kontrollene hvor jeg har hatt litt utslag på protein at dette må man bare regne med etterhvert i svangerskapet. Er i uke 30 nå, og ikke noe galt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde +protein i begynnelsen av 2 trimester, men fikk beskjed om å drikke mye! Spesielt om morgenen. Det var veldig effektivt.