Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Innimellom får jeg litt ¨vondt¨ der livmora er også blir det knallhardt så går det over rett etterpå.. Hva er det? Er 17+4 og førstegangs å det er så mye jeg lurer på..
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Det er en kynner og helt ufarlig. Livmoren som øver seg litt, bare. :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 hehe åja, da så Trodde kansje det var litt tidlig å kjenne det alt nå?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Mange kjenner det aldri og noen kjenner det tidlig. Ingen fasitsvar i forhold til det. :-) Men hvis det blir mye av det og de er veldig vonde, bør du nevne det for legen eller jordmoren din, slik at du kan bli undersøkt med tanke på for tidlig modning.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Det er ikke mye av det tror jeg? Kjennt det 2-3 ganger i løpet av 2 uker ca. Jeg vet ikke hva som er mye eller ikke. Hva sjer vis for tidlig modning da?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Det er helt normalt at dette skjer til og fra i løpet av dagen. Noen får dem mens de er i aktivitet, andre helst mens dem slapper av. Noen har dem flere ganger om dagen, mens andre har dem sjelden og med dager i mellom. Om det er mye kan du vurdere ut i fra om det hindrer deg i daglige gjøremål, f.eks. Dersom du har kraftige, hyppige og smertefulle kynnere (grenseland til premature rier), er det en mulighet for at de påvirker mormunnen slik at denne åpnes for tidlig. Skjer det før du er til termin, står du i fare for å føde for tidlig. Derfor er det viktig å bli undersøkt om du skulle oppleve mye og kraftige kynnere. Så: Hold jordmor/lege oppdatert! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Får da inderlig håpe at han/hun holder seg inni der til rundt termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå