Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 han til middagen, kona kun til kaffen. Er ikke det .....uhyre spesielt?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Veldig merkelig! Hadde jeg ikke gjort for å si det slik... Kan de ha skrevert feil på en av innbydelsene??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Sært. Veldig sært- jeg hadde tatt kontakt og spurt om det var en "feil" eller noe.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Hehe.. Spesielt! Mener de at hun ska sitte uttafor å vente til kaffen da eller:P Da hadde jeg sagt at vi kommer begge til kafen, for vi vil komme samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå