Gå til innhold

Stakkars meg...:-)


3 barnsmamma snart**FØDT**

Anbefalte innlegg

I dag er jeg så innmari helt forferdelig kvalm...får ikke til å gjøre noe som helst...selv det å ligge på sofaen er et ork...stakkars meg altså!

 

Har ferie denne uka for å kose meg med de andre ungene og her ligger jeg...phu som jeg sier stakkars meg!!!

 

Regner med flere har det som meg, stakkars dere også;-)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, stakkars oss.

 

Attpåklatt her også og var ikke i nærheten av denne elendigheten i de to tidligere svangerskapene.

 

Orker ikke si stort mer enn stakkars oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det er ufattelig guffent å være så kvalm.

 

Prøv Seaband som selges på apoteket for ca 150 kr. Jeg synes også at Havsaltet kjeks fra "Sætres Beste" hjelper.

 

Å gå tur (litt anstrengende) pleier faktisk å hjelpe meg, selv om det ikke akkurat frister. Har en venninne som drar meg med på tur, og etterpå føler jeg meg mye bedre.

 

God bedring med kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på dere. Jeg er så kvalm, og det påvirker dagen min så utrolig mye. Sliter skikkelig med å være på jobb, og det passer meg dårlig å gjøre en halvveis jobb når jeg er der..

 

Får samtidig dårlig samvittighet for at jeg klager, for hvis det er dette som skal til for at alt skal gå bra - skal jeg jo selvsagt holde ut. Men jeg begynner å bli lei kvalmen nå. 11 + 1 i dag, og har vært kvalm og spydd siden graviditeten ble oppdaget i uke 4.

 

God bedring til dere alle.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...