3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 I dag er jeg så innmari helt forferdelig kvalm...får ikke til å gjøre noe som helst...selv det å ligge på sofaen er et ork...stakkars meg altså! Har ferie denne uka for å kose meg med de andre ungene og her ligger jeg...phu som jeg sier stakkars meg!!! Regner med flere har det som meg, stakkars dere også;-)!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ja, stakkars oss. Attpåklatt her også og var ikke i nærheten av denne elendigheten i de to tidligere svangerskapene. Orker ikke si stort mer enn stakkars oss
vannmann_81 Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Helt enig, det er ufattelig guffent å være så kvalm. Prøv Seaband som selges på apoteket for ca 150 kr. Jeg synes også at Havsaltet kjeks fra "Sætres Beste" hjelper. Å gå tur (litt anstrengende) pleier faktisk å hjelpe meg, selv om det ikke akkurat frister. Har en venninne som drar meg med på tur, og etterpå føler jeg meg mye bedre. God bedring med kvalmen.
Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Henger meg på dere. Jeg er så kvalm, og det påvirker dagen min så utrolig mye. Sliter skikkelig med å være på jobb, og det passer meg dårlig å gjøre en halvveis jobb når jeg er der.. Får samtidig dårlig samvittighet for at jeg klager, for hvis det er dette som skal til for at alt skal gå bra - skal jeg jo selvsagt holde ut. Men jeg begynner å bli lei kvalmen nå. 11 + 1 i dag, og har vært kvalm og spydd siden graviditeten ble oppdaget i uke 4. God bedring til dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå