flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 http://biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/gtinstep/gt-safari-08utstyr/ Her er i hvert fall bilder av den vi har vært superfornøyd med GT SAFARI Brukte Carena mykbag oppi til minsten da han var nyfødt. Den passer akkurat:) Nå er de 4 og 2, og vi bruker den fremdeles:)
Siljev85 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 er det plass til denne vogna i en vanlig stasjonsvogn? :S
Johan Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 VI har kjøpt Titanium. Har ikke prøvd den enda, men virker veldig bra. Har svingbart forhjul, er lett og forholdsvis liten. Går fint i stasjonsvogn
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Vi har både dobbelvogn og enkeltvogn GT Safari, og vi får begge to inn i bagasjerommet til vår Ford Focus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå