Gjest thricane Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 har ei på 8 uker her som prøver hardt å sutte på totten, men hele handa følger jo med inn i munnen:) nå fant deres ut hvordan de skulle få bare tommeltotten inn i munnen?
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Var på UL for noen dager siden og da lå vesla og tottet på tommelen inni der ;-) Ellers så har ikke mine noen gang funnet tommeltotten sin egentlig, de har suttet på hele hånden, tygget på den og slikt, men aldri brukt tommelen som kos/trøst.
Gjest thricane Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 takk for svar så søt da, ligger der inne og slapper av:) alt vel med magen og blodtrykket?
mettemor :) Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Min knert var vel ca. 2 mnd når han fant tommelen, men det tok ei stund før han hadde full kontroll. Det var en periode hvor han var vanskelig å legge. Han ville så gjerne ha tommelen, men så snart han fant den rykket han den ut igjen. Prøvde å hjelpe ham, men det var ikke så lett :-) Nå er han 6 mnd og sutter fortsatt på tommelen når han skal kose eller sove.
Peders mamma Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Min lillemann er 3 mnd og sutter på tottn når han skal sove eller kose seg Gjort det en måneds tid nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå