Honningmelon Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Og denne kvelden/natta har startet like dårlig. Minsta på 2 år og 8 mnd var urolig i natt, og når hun endelig roet seg lå jeg bare på vakt i tilfelle hun skulle våkne igjen. Og da fikk jeg jo ikke sove. Så jeg har vel sover 3 timer. Ungene har sutret og kranglet i hele dag, og nå ligger minsta igjen og sutrer i senga si Vi skal alle opp klokka 06 i mårra også, så blir stresset over at de ikke får sovet nok. Ble skikkelig sint på minsta i sta, det hadde hun nok ingen problemer med å skjønne... Sitter her på gråten med svart samvittighet. Noen dager er så fæle
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Uff ikke godt med sånne dager. Man får ikke tvunget barn til å sove(dessverre...), men i morgen er en ny dag. Har du badekar? I så fall vil jeg anbefale et deilig varmt bad mens du koser deg med en god bok eller noe. Trenger antagelig litt avspenning. En god varm dusj er ikke dumt det heller. Sender deg en trøsteklem!
Honningmelon Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 Tusen takk for klemmen, trengte den nå Har ikke badekar, men kanskje jeg tar meg en lang varm dusj. Lenge siden jeg har hatt en så dårlig natt/dag og blitt så sint på unga. Også skal vi avgårde på jobb og bhg tidlig i mårra, så får liksom ingen mulighet til å si unnskyld og kose og dulle med henne. Må gå på jobb i flere timer med en tung klump i magen. Ikke noe moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå