Gå til innhold

Hva har dere gjort i permisjonen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Permisjonen min er over om en drøy mnd. Jeg har blitt skikkelig usosial. Ikke blitt kjent med noen under permen min. Småttisen min har ikke møtt andre barn på hans premisser (ligget å rullet sammen med andre småttiser og sånt). Synes det er sårt! han har møtt andre barn da nå og da..

Vi har kost oss masse selv om vi ikke har vært sosiale :)

Er det bare jeg som har levd sånn under permisjonen eller har alle vært supersosiale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort masse egentlig.Gått masse turer,det har blitt mange byturer.Treffer venner med barn flere ganger i uka og har har vært med mange av mine barnløse venner opptil flere ganger i uka.Så har vi også slappet masse av.Har et kronisk sykt barn som har hatt mange sykehusopphold,operasjon og undersøkelser så det har tatt mye tid og krefter...Ikke helt som jeg trodde det første året kom til og bli derfor tok jeg forlenget perm for og ta igjen det tapte.

så lenge du og ditt barn har kost dere så ikke ha dårlig samvittighet.Neste gang du får barn kan det være du treffer mange andre:)

Jeg har heller ikke truffet noen mødre etter jeg fikk barn i form av barselgruppe osv(det hadde ikke helsestasjonen så det ble ikke noe) men har venner fra før av vi har kunne finne på masse morro med.Uten de hadde jeg dødd for jeg har kronisk munndiare og et veldig stort sosialt behov;)

Kos deg den siste mnd:)Nyt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...