Gå til innhold

Tips om billige flyttebiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

PinkRental og Studentbil har blitt lagt ned begge to, så da vet jeg ikke om noen flere. Ikke funnet noe bra heller etter å ha søkt på nettet.

Noen her som her tips? Er snakk om å flytte noen hvitevarer og en seng innenfor Oslo. Kan kanskje gå med bil med tilhenger hvis man tar 2 turer, så hvor har de billige tilhengere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er billigst i ditt distrikt. Da jeg skulle flytte for noen år siden (vestlandet) ringte jeg flere aktører; prisene varierte fra 8500-17000 kr for samme lasten (!!!!!!!) så jeg anbefaler deg å ta noen telefoner og sammenlikne priser.

Skrevet

Vet ikke hva du regner som "billig". Leide selv en STOR Mercedes varebil (tok alt i en liten (ikke helt tom...) torommer på ett lass, når jeg stuet godt) Kostet 1500 kr/døgn inkl 100 km, 200 kr i tillegg for hver påbegynte 50 ekstra. Lørdagstillegg på et par hundre kroner (var ikke aktuelt for min del, hadde flyttefri på jobb).

Det var også mulig å leie en "pizzabilstørrelse", denne kostet 900 kr/døgn inkl 100 km, 150 kr i tillegg for hver påbegynte 50, samme lørdagstillegget. Lengden i lasterommet her var 150 cm, kan jo bli knapt for en seng, om den ikke kan demonteres, men å sette den på tvers og kjøre med "bakdøra på gløtt"på et lass er jo en helt lovlig mulighet om bare dører og last er forsvarlig bundet/sikret.

BB, tlf: 22600000, bilene står i Pilestredet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...