Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 PinkRental og Studentbil har blitt lagt ned begge to, så da vet jeg ikke om noen flere. Ikke funnet noe bra heller etter å ha søkt på nettet. Noen her som her tips? Er snakk om å flytte noen hvitevarer og en seng innenfor Oslo. Kan kanskje gå med bil med tilhenger hvis man tar 2 turer, så hvor har de billige tilhengere?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jeg vet ikke hva som er billigst i ditt distrikt. Da jeg skulle flytte for noen år siden (vestlandet) ringte jeg flere aktører; prisene varierte fra 8500-17000 kr for samme lasten (!!!!!!!) så jeg anbefaler deg å ta noen telefoner og sammenlikne priser.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Vet ikke hva du regner som "billig". Leide selv en STOR Mercedes varebil (tok alt i en liten (ikke helt tom...) torommer på ett lass, når jeg stuet godt) Kostet 1500 kr/døgn inkl 100 km, 200 kr i tillegg for hver påbegynte 50 ekstra. Lørdagstillegg på et par hundre kroner (var ikke aktuelt for min del, hadde flyttefri på jobb). Det var også mulig å leie en "pizzabilstørrelse", denne kostet 900 kr/døgn inkl 100 km, 150 kr i tillegg for hver påbegynte 50, samme lørdagstillegget. Lengden i lasterommet her var 150 cm, kan jo bli knapt for en seng, om den ikke kan demonteres, men å sette den på tvers og kjøre med "bakdøra på gløtt"på et lass er jo en helt lovlig mulighet om bare dører og last er forsvarlig bundet/sikret. BB, tlf: 22600000, bilene står i Pilestredet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå