mettemor :) Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Knerten er 6 måneder. Har prøvd både Hipp, småfolk og nestle sine 4 og 6 månedersgrøter. Akkurat nå får han nestle hvetegrøt med havre. Alle typer går ned på høykant.
Ranveig R Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Heimelaga havregraut (havregryn, havremelk [lille tåler ikkje kumelk], vatn, "go' dag blåbær"-gryn, linfrø, oppsmuldra knekkebrød eller kavring) med kanel på toppen. Tar oppi små bitar tørka aprikos eller sviske av og til, for å få litt variasjon. Eldste er snart 4 år, lille er 21 mnd. Eldste likte berre Holle-graut då han var baby, åt der fram til han var ca 2 år. Lille nekta å ete graut heilt til eg gav ho heimelaga havregraut ved ca 14 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå