*LillaMeg* Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg og samboer har vært prøvere i snart 1år, og jeg er utålmodig, men er det egentlig noe en lege kan gjøre? Jeg har lange sykluser, kan de bli kortere? Eller bør jeg kontakte gy?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Dersom dere har prøvd ca et år, så anbefaler jeg at du bare tar kontakt med gyn. Utredning tar uansett lang tid og dere kan jo prøve på egenhånd mens dere utredes (hvis dere må det) Jeg har også vært plaget med lange sykluser. Prøvde noen runder med Pergotime og det fikk i alle fall syklusen til å bli regelmessig de periodene jeg tok det.
*LillaMeg* Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 Jeg har allerede nr til en privat kvinnelig gynekolog, som jeg har tenkt til å ringe.. Sist jeg ville ringe henne så fikk jeg faktisk el kvelden før.. haha.. (skulle ringe for å høre om det var mulig å få noe for å få el) Får nesten ta kontakt med henne da.. men er det dumt å ringe henne allerede nå? Redd for lange køer da hun er eneste kvinnelige gyn her som er spesialist innen graviditet.
Lotta2010x2012 Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 vi er i vår 9. prøveperiode nå, og vi har allerede bestilt time hos en privat, og fikk time allerede om en uke. Er det noe som kan gjøres, så jo før jo bedre tenker jeg:) Veldig utålmodig her jeg også, så orka rett og slett ikke vente lenger:)
*LillaMeg* Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 forståelig at du er lei av å vente.. Hmmm.. Jeg får ringe henne imorra da.. Men er litt skummelt og.. Redd for at det er noe skikkelig galt.. og redd for at jeg på en måte overdriver.. Er jo andre som sliter mer en oss.. men igjen, er mange det klaffer for med engang, til og med på prev.
*shehasmyheart* Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Bare som litt oppmuntring: Jeg gikk til gynekolog 2 ganger for å få litt hjelp til å bli gravid. Begge gangene ble jeg gravid før jeg fikk begynt på de tablettene han skrev ut til meg:) Hjelper bare det at en vet at en får hjelp:) Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå