Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så veldig i tvil når jeg leser her inne at folk tar med seg stelleprodukter, bleier, masse klær, osv til babyen. Trodde man fikk det man trengte under oppholdet på sykehuset jeg ?

Noen som har født på SØF og vet hvordan det er der ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SØF, det er fredrikstad, ikke sant?

jeg fødte der for nesten 4 år siden, og trengte ingenting til babyen;-)hadde kun med klær til hjemreise.var hele tiden masse bleier, og bodyer o.l i skapet;-)

Skrevet

jeg har født på SØF to ganger før, for 6 år siden og for snart 3 år siden. trengte ingenting der, de hadde bleier og stelleprodukter til baby, og bind og nettingtruser til meg:) fikk med meg en haug hjem også, de omtrent dyttet det på meg.. :)

Skrevet

fødte i fred.stad for 20mnd. siden og der var alt jeg trengte til lille og meg selv:)

Hadde med klær til lille fordi jeg skulle ha hjemmeklær, men trengte faktisk litt tøy fordi hun var såpass liten at ingenting passa sikkelig. Men klær,bind, bleier, vasketing, tørketing osv:)

Skrevet

Takk for svar ! Da hører jeg på dere :)

Skrevet

hadde akurat tenkt til å skrive ett likt innlegg nå.. hehe..

er ikke lenge igjen til termin og jordmor trur jeg føder om ca 14 dager.. hjelp.... så da må vi pakke en bag da vel.... hehe

Skrevet

Gled deg til fødsel på SØF! Jeg fødte der for 14 måneder siden og skal dit igjen om c.a 5 uker :-) Selv om sykehuset er gammelt og slitt så får du alt du trenger og mer! Flotte ansatte, god mat, det du har behov av til deg og den lille! Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...