Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Noen her som har lurt mannen sin så du skulle bli gravid? Eller hatt uhellet selv, med å miste spiralen eller glemme pillen osv ?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jeg lurte min eks med nr 2. Men han var klar over at jeg ikke brukte prev. Så vet ikke helt om det teller med som luring direkte.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Nei, det kunne ikke falle meg inn å lure mannen min. For meg er det å få barn en av livets virkelig store avgjørelser, som uten tvil ikke skal tas lett på. Man må være to om det, og det innebærer enighet om avgjørelsen.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Hørte om et par som hadde vert sammen lenge, hun ville ha barn men han visste ikke. Men de brukte hopp av i svingen metoden, og ene gangen hadde hun bare holdt han fast ide han skulle til å trekke seg ut. Å vips så var hun gravid!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Nei, vettu, det kunne ikke falle meg inn å bedra mannen min på den måten! Det nærmeste jeg har kommet var at jeg ikke sa noe da han sluttet å hoppe av i svingen. Han var jo selvfølgelig klar over at uten prevensjon kan det bli barn, det hadde vi jo snakket om tidligere. Slik ble det liksom hans valg å begynne å "prøve"... Og ja, jeg sa det jo selvsagt til ham at jeg sluttet på pillen, det var et år i forveien.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Det der er lavmål !! sånnt gjør man bare ikke. Vet om to som var overbeviste om at han kom til å bli forøyd men når det kom frem hvordan det var planlagt ble de alene om det meste gitt...ingen pene skilsmisser der....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Nei, ikke jeg, men kjenner en som sluttet på prevansjon uten at mannen visste det. Heldigvis ble det ikke noe barn ut av det, og etter en lang alvorsprat med meg begynte hun på pillene igjen
Ranveig R Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Nei, det hadde ikkje ramla meg inn. Det å få barn er ein så stor ting at ein må vere einige om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå