Gå til innhold

Omvisning på sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man det ? Er det noe man ringer og "bestiller" selv ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på dette gjennom jordmor. Fikk brev fra henne i posten, så drog vi bare til nevnt tidspunkt:)

Skrevet

Jeg har ingen jordmor. Men har termin om 4 dager..

Skrevet

Jeg skal føde på Ahus og ringte direkte til fødeavdelingen og avtalte tid for omvisning. Måtte ta det på sparket siden de ikke kan planlegge noe i forhold til kapasitet, men hun jordmoren som viste oss rundt tok seg god tid og informerte godt :)

Skrevet

Når er det vanlig å dra på omvisning? Har fremdeles 3 uker til jeg kommer over i 3. trimester, så da har jeg vel god tid enda...

Skrevet

Jeg skal på kongsvinge og der har de omvisnong og pre-kontroll med alle fødene som skal dit. Den får man i uke 36 somregel.

På a-hus må man sørge for og få omvisning selv, de har ikke det tilbudet til sine fødene, noe jeg synes er frykelig dumt og det er også mye av grunnen til at jeg ikke skal føde der.... De har litt slapp oppfølling før fødsel synes jeg...

Skrevet

Jeg fødte på Kongsvinger sist og er enig med deg angående oppfølging. Der fikk jeg omvisning og kontroll i uke 36, mens på Ahus er det kun ul og deretter fødsel. Men jeg er veldig fornøyd med den omvisningen jeg fikk på Ahus da jeg var der for 4 uker siden.

Kongsvinger er et supert sykehus å føde på, vi hadde familierom i to døgn og koste oss masse der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...