Gå til innhold

Noen som har termin i slutten av september i Trondheim her?

Anbefalte innlegg

Skrevet
:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg har termin 23 september, så har 6 uker igjen nå. Hva med deg, når har du termin? Har du noen fra før? Det er min andre. :o)

Skrevet

Jeg har 8 oktober i følge ultralyd, men i følge meg selv har jeg 4 :)

Skrevet

Jeg har termin 29. september og skal ha min 4.

Skrevet

Jeg har 4. oktober, her i Trondheim. Men har av en eller annen grunn på følelsen at det kommer til å skje i slutten av september.

Skal i et bryllup 19. sept, så det må bli etter det:)

Skrevet

Hei:)

Jeg har termin 3 oktober:)

Venter min første:)

Skrevet

Hei alle som har svart på denne tråden:o) Hvordan er formen deres? Føler dere at dere er høygravide nå straks? Jeg har bare 2 dager igjen nå, så er jeg der. Og føler virkelig at jeg di siste dagene har blitt "tyngre". Hehe, eller at alt er tyngre å gjøre. Som å ta på seg sko og sokker...snu seg i senga...osv... Synes ikke magen trenger å vokse så voldsomt mye mer, men det gjør den nok... Har dere vært på omvisning på st.olavs? Det har ikke jeg, men har jo født der en gang før da. Var ikke på omvisning da heller, rakk ikke da hun kom så tidlig.. Men var d noe dere syns var greit å få med seg? Ps, har dere pakka fødebagen? Jeg har begynt nå jeg..litt treg... Klemmer:o)

Skrevet

Heisann!! Så bra at det var noen som svarte:) Jeg har termin 22 September, med min første:) Føler meg ganske så høygravid nå ja, men vet det blir verre...Går faktisk veldig bra, men slitsomt å bøye seg ned og sitte rett opp og ned, da er magen liksom i veien..Men ellers er det bare fin fint:) Du som har 23 september, vet du hva du venter? Hadde vært morro blitt kjent med noen som også skal ha barn, jeg kjenner ingen fra før av:)

Klem til alle sammen!!

Skrevet

Hei igjen:) Det er en lillebror i magen min:) Så det blir stas med en av hver, har jente fra før. Hva med deg, vet du kjønn? Akkurat nå sitter jeg oppe pga får ikke sove. Vanskelig å puste når jeg ligger, orker ikke ligge i senga å vri meg i utallige stillinger...hehe... så da heller opp til pc`en og en god bok. Skal snart opp med vesla da, så det spørs om jeg ikke må prøve å sove litt senere idag... får du sove om natta? Har faktisk vært veldig bra i det siste, en hel uke siden sist jeg satt oppe slik hver natt. Men nå begynner det visst på igjen.. Synes tida har gått fryktelig fort fram til nå, men kanskje de siste ukene blir drøye....er forresten høygravid idag, jeej :o) Klemmer:)

Skrevet

Hei. Jeg har termin i begynnelsen av september... Bor på Heimdal...

Venter vår første - ei jente :)

Skrevet

Hei igjen:) Styrer med så mye om dagene at jeg er litt treig svare:) Her i gården ventes det ei lita jente! Gleder oss kjempemasse og håper bare tiden går raskt frem til termin!! Er du sykmeldt eller er du i jobb enda? Jeg er sykmeldt nå, og blir det frem til permisjonen starter.. Blir litt kjedeli om dagene derfor prøver jeg å aktivisere meg så mye jeg kan, hehe!! Og ikke minst sove lenge!!:) Har heldigvis ikke problemer med å sove om natten, og det er jeg veldig glad for!!:) Høygravid idag, hva mente du med det?:) Førstegangs fødende her vettø, så jeg har ikke helt peiling enda:)

Klem

Skrevet

Har svart mellom her ser jeg:)

Skrevet

Ikke lenge til med deg nå da baby 0909:) Spennende!!

Skrevet

Hei vekten 28:) ser du fant tråden, så bra da:) Hvordan går det?

Skrevet

Heisann:)

Ja det var veldig bra at at Lillemy-77 hjalp meg litt der:)

Her går det bra:) Siste arbeidsdagen min var i går og nå går jeg på svangerskapspenger frem til permisjonen begynner 11/09:)

Jeg vil gjerne bli kjendt og være sosial:D

Hva sier dere?:)

Skrevet

Heisann folks:o) Jeg er sykemeldt, og er det fram til termin. Spesielt godt nå kjenner jeg, når jeg ikke får sove ordentlig om natta... Her går dagene i forberedelser!! Masse rydding og ordning av barnerom og litt shopping har det blitt, men føler jeg aldri blir ferdig. Er liksom hele tiden noe som skal gjøres. Og sammen med vanlig husarbeid og ekstra hvile/søvn, så går dagen fort synes jeg:) Sove lenge kan jeg ikke, da jeg har ei jente fra før som skal leveres i bhg, så her er det opp hver dag kl 06, halv sju:) At jeg er høygravid idag betyr at jeg har 40 dager igjen. Det lærte jeg meg faktisk nå bare for en stund siden, hehe...har hele tiden gått å trodd at man var høygravid når man kom inn på 3 tri...sist kom jeg nemlig ikke så langt...jenta mi kom så tidlig.

Når er det du har termin vekten28? Har noen av dere vært på omvisning på st.olavs?

Klemmer :o)

Skrevet

Jeg har termin 3 oktober:) Er høygravid om 11 dager hehe:)

Rart det her:)

Hvor bor dere i byen? Øst/Vest/Sør? Jeg bor i Øst:)

Skrevet

Ja da kommer du jo hakk i hel:o) Jeg bor litt sør for trondheim. Jeg er så innmari spent på om vi kommer til å gå ut til termin, eller kanskje overtid? Huff, håper egentlig ikke det. Tror 40 dager til er mer enn nok for min del. Selv om jeg ikke er lei enda, så kan jeg nok bli det om ett par uker kjenner jeg. Ser du har spurt på bringebærkapsler på et annet innlegg her. Jeg var å kjøpte meg en boks idag, var 100 kaplser i boksen til 187,-kr. Det sto på boksen at det skulle tas 2-3 kapsler 2 ganger om dagen!! Og hun bak disken mente at det skulle tas 2 mnd før termin, og 2 mnd etter!!?? Kan dette stemme da? Hører flere som sier at de bare får maserier og slikt dersom de begynner for tidlig....hmmm, vet ikke om jeg tør å begynne enda jeg.. :o)

Gjest ~Gravida~ Uke 36
Skrevet

Hei damer. :)

Hiver meg på her, har termin 17 September,mitt 3 småbarn. ;)

Skrevet

Kan gjerne tenke meg å bli kjent jeg også:) Alder på dere da?:)

Skrevet

Har forresten vært på omvisning på st olavs, og det var veldig greit! Var veldig fine fødestuer da, bedre enn forventet:)

Skrevet

Hvem ordnet med omvisning? Er det noe man må be om selv? Kunne godt tenkt meg en "prøverunde" så man vet litt hvor man skal gå når den lille melder sin ankomst :)

Har forresten termin i slutten av sept og venter nr 2.

Skrevet

Slenger meg på.Jeg skal føde på St.Olav`s.Termin 30 september...

Mitt 2 barn. Å jeg fyller 35 to dager før termin :)) Spennende!! Tiden flyr!! (enda....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...