Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Er de bra ?Ser de har tilbud på barnas hus nå og lurer på om jeg skal kjøpe .
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Nei, skal ikke ha dette igjen. Har nå prøvd Reflex og går tilbake til Troll.
Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 De er sikkert bra på steder hvor det er normalt kald vinter med snø, men på vestlandet der det er 90% regn/slaps duger de ikke etter min mening. Vi hadde to ulike modeller i fjor og begge ungene ble stadig søkk våte og kalde i de dressene. De var helt grei på de dagene det var 2-4 kuldegrader og snø, men de dagene var det ikke mange av...
Mamma til gutt 05 Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Her har gutten hatt Refleks dress i 2 år på rad og er super fornøyd. Aldri kald eller vått. I barnehagen er de veldig fornøyd med dressen.
Smarties 06.08.09 Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Eneste jeg bruker av merket refleks er regntøyet, det er jeg fornøyd med. Men utedressene deres er bare søppel.. Bruker kun reima av slike dresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå