Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 jeg søkte om foreldrepenger i slutten av juni men har ennå ikke hørt noe? skal vi ikke få et brev eller noe form for informasjon om at vi får foreldrepenger? permisjonen min begynner på fredag så jeg lurer på om jeg får pengene når jeg skal. kjenner jeg blir stressa! har ikke hørt noen ting fra nav! og hvordan blir det utbetalt? er det en spesiell dato i måneden? eller får vi annen hver uke?? eller? veldig takknemlig hvis noen gidder svare;)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 ingen som gidder? bare si om dere har hørt noe fra nav etter å ha søkt eller om det kom automatisk????
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Hørte ikke noe før permisjonen siden de må hvite når ungen blir født før de kan sende ut ett vedtak. Pengene kom på konto når de skulle(innen siste dag i mnd). Søkte 3 mnd før jeg gikk ut i permisjon. De har noe lengere behandlingstid på sommeren så spørs om du har søkt tidlig nok. Men har du det får du nok noe penger i slutten av august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå