febissbebiss Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 noen av dere som blir svimmel, og litt sånn halv uggen på feks banen eller bussen?sånn typisk på sånne steder med litt dårlig luft.... -svima-
~Svever~ Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Kan være lurt å sjekke blodtrykket/blodprosent?
Mamma til mine 3 Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Jeg blir det, og får derfor litt hetta av sånne steder. Har forsåvidt både lavt blodtrykk og lav blodprosent
Dina1 Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Ja, e veldig svimmel - å må ofte sette meg ned fordi det føles som eg hold på å svime av... har nok jern i blodet, og har normalt blodtrykk så da e det vel selve graviditeten som gjør det. Må ta det veldig med ro, ikke stresse eller bråe bevegelsa så det e ganske slitsomt... Men artig å være gravid forde:) Nån råd mot det der heller??
ღMorgenSolღ Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Ja, der det er dorlig luft eller er varmt blir jeg veldi svimmel og kan faktisk besvime. Men jeg vet at jeg har for lite jern i kroppen, og skal sjekke blodprosenten min på onsdag.. Driver å besvimer på jobb og det er ikke helt heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå