Gå til innhold

hva får gjestene å drikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bortsett fra brus/alkoholfritt øl...

Det er vel ikke vanlig å servere vin ?.. Dåpen er jo midt på dagen ... på en søndag... og hva med likør eller baylis til kaffen? Er det vanlig?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cider til maten er også greit, og litt attåt kaffen som du antyder, folk kan ikke være så fine på det at de skal regne et dåpsselskap som likt med bryllup

Skrevet

Nei, ærlig talt... I dåpen trenger ingen alkohol, vel... Her har det ikke, og skal det ikke, serveres noe alkohol i forbindelse med dåpen... Så det så! Jeg tror ikke det er spesielt vanlig heller... Brus, vann og kaffe på en dåpsdag!

Skrevet

har ikke hat noe alkohol på noen av mine sin dåp, heller ingen som har klaget på det:)

Synes ikke det har noe som helst på en barnedåp å gjøre

Skrevet

nei alkohol passe nå ikke til en barnedåp....da er d barnet som skal feirest..

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Man kan ikke ha vin til maten, men likør til kaffen er ok? Det skjønner ikke jeg noe av. Men det spiller ingen rolle hva jeg skjønner eller ikke, for det må da være opp til hver enkelt hva man serverer å drikke, betyr det noe hva som er vanlig?

Vi hadde øl og vin, kaffe, te og brus til maten (koldtbord) og så en cognac eller en likør til kaffen senere.

Skrevet

Fins jo mye en kan servere av drikke, om man ikke syns noe om bare brus eller vann. Hva med limonade, smoothie, te til kakene osv?

Selv har jeg aldri vært i en dåp med alkohol, ikke cider engang. Kan ikke huske det var noen som klagde på det.

Skrevet

Fins jo mye en kan servere av drikke, om man ikke syns noe om bare brus eller vann. Hva med limonade, smoothie, te til kakene osv?

Selv har jeg aldri vært i en dåp med alkohol, ikke cider engang. Kan ikke huske det var noen som klagde på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...