Mini nr 2 i mars Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jenta vår på snart halvannet må ha nye sko til høsten, og jeg kikket tilfeldigvis i reklamen fra Barnas Hus. For noen gore-tex-sko var prisen 649kr, og jeg syns bare det er helt utrolig!! Jeg er lite villig til å gi ut så mye for et par sko som antagelig bare blir brukt 3-4 måneder! Men så kan det jo hende jeg ender opp med å gjøre det likevel...for hun trenger jo noen sko som holder på varmen og som er noenlunde vanntette. Betaler dere så mye for skoene til ungene deres?
cherry coke Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ja...eller nesten iallefall Betalte nærmere 500-, for goretex, og det er verdt hver en krone.
Gjest Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Nei. Men prøv shopping i Bogstadveien og kjenn på følelsen av enda noen hundrelapper til på Pomme d'Api eller noe liknende. Verden vil som kjent bedras.
Ksenia & Anjem Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Jepp! med glede. Har to barn og begge får Ecco vintersko..Koster ca 599,-
Ronja&Odin Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 jeg var på skoringen i dag, og for et par greie sko... kostet det pokkern meg over 500 kr... SYKT
Gjest Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Hva kjøper du, da? Vintersko på økonomisko? Ikke et vondt ord om økonomisko, men når det er snakk om et lite barn som ikke kan si i fra om det blir vått og kald, da betaler jeg gjerne litt ekstra for en god sko. At det står "ecco" eller lignende har liten nytte, men at de er vantett er bra. Viking har gode og så liker jeg skoringen sine egne, de har vistnok garanti. Er det skofus de heter, tro. Ikke koster de 650 heller, men kanskje 400?
Gjest Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Ettåring? Hvor våt og kald er det mulig å bli på den stunden vedkommende er i kontakt med underlaget?
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 XXL har gode priser på bla viking sine goretex sko. Pleier å betale ca 400 kr (dette er fullpris, og i blant er det salg...bare å følge med!!!). Dette er gode sko til en overkommelig pris.
Mini nr 2 i mars Skrevet 10. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2009 Hehe...er igrunnen det samme hvor jeg kjøper skoene, men er jo selvsagt enig i at skoene skal være gode, helst vanntette og holde på varmen!! Med det sagt bør det vel være mulig å få tak i sko som koster nærmere 400kr enn 700kr! Skulle jo gjerne kjøpt på salg i vinter, men er jo umulig å vite hvor mye man skal regne med at de små vokser i føttene i løpet av et halvt år!! Jeg kommer jo sikkert til å bruke minst 500kr på sko, men det betyr jo ikke at jeg liker det noe særlig =)
Gjest -<<- Skrevet 10. august 2009 #11 Skrevet 10. august 2009 Tier på loppis. I og med at den forrige ettåringen som brukte skoa neppe sleit dem ut den heller, duger det utmerket.
prekæs Skrevet 10. august 2009 #12 Skrevet 10. august 2009 Det kan jeg gjøre og har gjort. Likevel. Som ihugga fretexgjenger har jeg nå ett par ubrukte ecco goretex og timberland vinterstøveletter stående på vent. Begge par innkjøpt for under hundringsen.(ca 70,-) Understreker. Nye, med lappen hengenes på. Samme med pensko. Kjøper når jeg ser det er nytt og jeg vet han vil trenge det. Må være litt om seg vettu:)
2flottebarn;) Skrevet 10. august 2009 #13 Skrevet 10. august 2009 Vi arver og kjøper noe nytt. Viktig med gode sko, men ettåringer er ikke mye ute i barnehagen/hjemme og kan godt ha brukte sko så lenge de holder på varmen og er vanntette.
Bunnies by night Skrevet 10. august 2009 #14 Skrevet 10. august 2009 Hahaha signerer sug lut;) Og må rødmende vedkjenne meg at poden faktisk fikk førsteskoene sine fra Pomme d`Api... tør ikke å si prisen høyt til meg selv engang... men gode var de:) Men igjen - sko koster - og det er viktig at de er gode, varme og tørre på føttene - samt at de er bra for føttene - de skal bære kroppen i mange, mange år Så synes ikke 500-600 er så ille i grunn...
Gjest Skrevet 10. august 2009 #15 Skrevet 10. august 2009 Nei, prøver å kjøpe på salg. I vintersko kan jeg anbefale Obs sine Friendsko super bra
Gjest Skrevet 10. august 2009 #16 Skrevet 10. august 2009 Glemte å skrive at de har vært best i test noen år, og koster 249 Eller 179 på salg
Marsipan❤grisen Skrevet 10. august 2009 #17 Skrevet 10. august 2009 Ja, jeg kjøpte Ecco sko til jenta mi på 1 år. De kosta 550 kr.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 10. august 2009 #19 Skrevet 10. august 2009 Jeg kjøpte vintersko til datteren min ifjor på skofus, de kostet 299 og de andre parene 399. De holdt henne varm og fin og hun var aldri kald. Vi var mye ute i snøen og slapset. :-)
Brava Skrevet 10. august 2009 #20 Skrevet 10. august 2009 Jeg arver mye og det er flott til de minste småttisene i og med at de ikke rekker å bruke det så mye. Ellers kjøpte jeg et par "friends" vintersko på smartclub til 199 i fjor og de vant til og med "best i test"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå