Popsipus Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Lurer på om det er det sønnen min har fått, men er jammen meg ikke sikker. Han har hatt feber fredag og lørdag (40), slapp og trøtt på søndag, litt bedre i dag, men trøttere enn vanligvis og i dag har han fått et rødprikkede utslett på hele kroppen, mest i pannen, ansiktet, bryst, rygg og mage. Noen ideer om hva det kan være?
LilleBjella Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Nøyaktig slik. Høy feber i tre dager. Så ble han frisk og rask fjerde dagen, men utover ettermiddagen kom det massevis av røde små prikker på overkroppen. Helst rygg og mage her da. Han var fortsatt trøtt og slapp selv om feberen hadde sluppet taket, og han sov mer enn vanlig, og spiste mindre.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Akkurat slik du beskriver!!! Utslettet tok seg kraftig opp 2.dagen, så ga det seg etter 3-4 dager.
Popsipus Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 Puh! Det var en lettelse å høre:-) Han har ikke fått MMR-vaksinen ennå, så jeg var litt redd for at det kanskje kunne være meslinger (bittelitt overnervøs, rett og slett).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå