Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 jeg svir litt i tissen og etter jeg har vært på do så slimer jeg som en gud.. like mye som jeg gjorde rett før jeg fikk unge(bortset fra nå er slime hvit og ikke blangt) har gjort det i noen dager nå. hva kan det være? klamydia? (jeg har bare hatt sex med kjæresten, og forhåpentlig vis han oxo) urinveis infeksjon? kan jeg være gravid? hjelp.. noen
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Sopp? Evt urinveisinfeksjon ja. Ta med en urinprøve til lege du, så får du fort svar :-)
Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Det kommer av seg selv det vanligvis, nesten alle kvinner har sopp i underlivet minst en gang i livet. Ting som stringtruser, stramme bukser, å glattbarbere seg nedentil, graviditet osv kan være med på å gi sopp, men hva som utløser en soppinfeksjon er nok veldig variabelt. Dersom det er sopp er det som regel lett å behandle med f.eks Canesten krem og vaginaltabletter + at partneren bør behandle seg. Vanligvis klør det også om man har sopp da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå