Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si hei jeg! Jeg er helt ny her på forumet, og fant ingen presentajsonstråd som jeg har sett på andre forum, så da fikk jeg lage et innlegg. Jeg har fått beskjed om at jeg ikke kan bli gravid, men jammen er jeg 14 uker på vei. Sjokkert og overrasket? JA! Kan jeg noe om babyer? Vel....jeg tror jeg vet hvilken vei som er opp og hvilken vei som er ned.

Jeg får smuglese her inne, og håpe jeg kan få tips og råd av dere rutinerte og erfarene mødre som er her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!! og velkommen til oss!!

Selv er jeg førstegangs og 16+0, det er kjempespennende å være gravid, og ikke minst tiden som venter oss etterpå1 :))

Skrevet

Gratulerer så masse...

Jeg er blir 4barnsmor over nyttår....

Skrevet

hei og gratulerer! noe lignende hendte meg og min samboer, fikk beskjed om at jeg måtte gå på medisiner for å bli gravid, men jaggu er jeg ikke 20 uker på vei i dag (uten bruk av medisiner)! er du 84 modell? Hvor i Norge bor du da?

Skrevet

Gratulerer:) Ja, selv om jeg har hatt en tøff start, begynner ting å roe seg nå. Spennende. Lykke til videre:)

Skrevet

Jeg bor på Østlandet. Du da? Må si jeg synes legen gjorde en ganske drøy feil mtp at vi i utgangspunktet ikke prøvde å bli gravid. Tenk om vi ikke hadde mulighet til å ta vare på barnet? Heldigvis har vi det, så da får vi ta i mot med åpne armer:)

Skrevet

4 barn, ja da blir det vel full fart:) Kos deg masse i svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Er 27+2 uker på vei i dag,jeg da. Og blir 2-barnsmor i november. Helt villt!

Jeg er 85-modell og bor i Drammen. Bor du i nærheten? Skal nemlig ha et treff på onsdag,så det hadde vært gøy om du vil og kan bli med! :)

Hilsen Mari.

Skrevet

Takk, i like måte:) tja, bor vel egentlig bare 40 min unna med bil, men dessverre har jeg ikke mulighet på onsdag. Håper likevel det kommer andre treff jeg kanskje kan være med på. Er ganske alene om å være gravid blant menneskene rundt meg, så fint med noen likesinnede! Er disse treffene kun for drammensere, eller er det mammaer fra rundt forbi som også tar turen?

Skrevet

Er ikke bare for jenter i Drammen. Men det blir gjerne satt opp treff slik at de som bor i nærheten av hverandre kan evt treffes litt enklere. I hvertfall slik jeg har sett det. Men jeg håper du kan komme på et treff en annen gang,da..

Skrevet

grattis da

jeg er 15 uker akkurat imorra og syns det går fremover nå.

jeg blir 4 barnsmor i begynnelsen av februar og gleder meg veldig.jeg er 28 år.ellers så har jeg jente på 7 år,jente på 4,5 år og gutt på 3 år.

følelsen sier at jeg har jente i magen denne gangen,gleder emg til ultralyd om 3 uker.

lykke til alle sammen,kjenner daglig bevegelser jeg og hører hjertelyd med babysound,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...