Gå til innhold

Flere som har mensen smerter nå mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36+2 i dag og har siden helgen hatt mensen smerter som kommer og går....veldig uvant siden det er maaaange måneder siden jeg opplevde dette sist.

Er dette kanskje modning?

Noen som vet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, har hatt det hver dag i en uke. Kommer og går i løpet av dagen, noe i ryggen og noe foran magen.

Jeg er 39+5 da, og jordmor sa det som regel var tegn på modning av livmorhalsen.

Skrevet

Jeg er 37+1 og merket det første gang for to dager siden. Godt å høre at det er modning :) Merket det ikke sist jeg var gravid..

Skrevet

Jeg er 38 uker i dag og jeg har hatt mensmurringer ca 2 uker. Nederst i magen og i ryggen, men det er mest når jeg ligger. Dette merket heller ikke jeg noe til i sist svangerskap :)

Skrevet

hei:-) har hatt det selv et pau uker no, værre dem siste dagene..

jordmor sa til meg at det var modning.

Skrevet

JUHU!!!!:):):)

Dette lover jo godt da altså. Ingenting er jo bedre nn at kroppen gjør seg klar for og bli ferdig med graviditeten!:)

Lillegull kan gjerne komme en uke eller før tiden*lokke,lokke*

:):):)

Skrevet

ja har hatt menssmerter ett par uker nå.. hadde heller ikke dette sist, men er bare 34+3 så håper jo han kan holde seg inne der ett par uker til :D

var innom føden for en uke siden pga blødning, da mente de slimproppen var gått og at livmorhalsen eller livmorhalstappen var 4 cm.. forsto ikke helt hva det betydde, men ingenting farlig iallefall.. :)

så nå venter jeg bare.. 2 dager til jeg kan kalles høygravid :) tiden går fort... :)

Skrevet

Har selv hatt mye v dette hver dag i 2-3 uker nå, pluss at jeg er mye kvalm og veldig sliten.. Håper det skjer noe snart, så ble glad da jeg leste at dette kunne betyr modning:) Hadde heller ikke disse menssmertene under forrige svangerskap...

Skrevet

også hatt menssmerter som kommer og går siden uke 36 omtrent...

og jeg har termin i morgen.

det er nok modning :-)

--men behøver altså ikke bety at det blir fødsel før termin, hehe.

Skrevet

det var nåkk livmorhalsen som var 4 cm, fikk beskjed av legen i helga at det va det normale, men jeg hadde bare 17 mm:-) men er 37+ 2 da.

Skrevet

Er i uke36 og har kjent det noen dager de siste ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...