Gå til innhold

stellevesker?

my&E *mistet vår datter*

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjøpt dette? dette er noe jeg ikke har tenkt særlig over og lurer på om det er noe poeng å bruke tusen kroner på dette liksom?

Noen forslag og tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det greie er vell å ha en veske som du får plass til alt du trenger å ha med deg... gjerne med flere rom, så en kan hvertfall late som at man har et system der ;) også greit å kunne henge den på vongna synes jeg da, greit å ha evt nett under vogna til andre ting og... Fant en grei stelleveske til 299,- selv... sort, enkel type.. husker desverre ikke hva den heter....

Skrevet

Jeg fikk det med på kjøpet da jeg kjøpte vogn. Hadde neppe brukt 1000 kr på dette, evt hadde jeg kjøpt en til noen hundre lapper. Uansett tror du kommer langt med en litt stor veske med plass til alt du trenger samt kjøpte et stelleunderlag.

Nå er jeg førstegangs så kan egentlig ikke uttale meg, men stelleveska jeg har fått er jo egentlig bare en stor veske med mange rom og stellematte..

Skrevet

husker du hvor du kjøpte den?

evt tips om steder jeg kan kikke? har vært på barnas hus (dårlig utvalg) babyshop (dyre vesker) og kikker litt på nettet nå - tenkte meg en handlerunde idag så hadde vært greit å handlet siste tingen som mangler :)

Skrevet

Fulgte med vogna jeg kjøpte både til nr 1 og til nr 2...

Selve stelleunderlaget som fulgte med stelleveska brukte jeg faktisk aldri.. Brukte heller sånne engangs-stelleunderlag fra libero eller no sånt.. Kan jo bruke dem flere ganger om de ikke blir skitne..

Skrevet

fulgte ikke med veske til vognen vår. men hvilke butikk ville dere anbefalt meg å sjekke?

Skrevet

Jeg synes det er praktisk når vi skal noe og er borte flere timer. Da har man en liten stellematte oppi der (følger som regel med), det er plass til bleier, 1-2 klesskift (mange babyer har det med å gulpe seg ut og/eller bæsje utenfor bleien, spesielt når man ikke er hjemme ;-)) og andre ting man evt trenger som flaske om man gir flaske, et ekstra teppe osv. Når man har flere små barn er det ekstra praktisk fordi man kan pakke nedi til begge/all da.

Man kan selvsagt bruke en vanlig veska også, men da må vesken være stor, og det kan bli tungt å ha den på skulderen, like greit å ha en som er tilpasset og henge fra seg på vognen :-) Du trenger ikke bruke en 1000 lapp på en slik da, får mange helt greie til 200-400 kr også.

Skrevet

Ville sjekket babyshop, hvis du er opptatt av at den skal se litt kul ut.. De har mange stilige, synes jeg.

Skrevet

Desverre en lokal butikk jeg var i, sitter å vrir hjernen på hva veska het, men husker ikke...

Skrevet

ja, sant det.

men hvor finner jeg disse? de jeg har sett på babyshop var dyre syns jeg. noen andre butikker?

Skrevet

1000kr syntes jeg var i det dyreste laget.

trur jeg betalte 299 for min jeg . og den er stor og utrolig flott syntes jeg da,... gleder meg bare til å få brukt den nå..

Skrevet

Vi har en som heter BabyTravel, mener den kostet 299 kr. Vi kjøpte vår på Reflex for 2-3 år siden, men har sett de fortsatt har den der til samme prisen.

Skrevet

husker du hvilken butikk? :)

Skrevet

www.alexi.no og www.lilleprinsen.no selger stellevesker, vet ikke helt priskategori, men er jo verdt turen innom for å se. Finnes helt sikkert mange andre som også selger!

Skrevet

De har helt greie, billige, stellevesker på Jysk. Syns det er en praktisk ting å ha:o)

Skrevet

Jeg har kjøpt litt ulike før. En på jysk tror jeg. Nå har jeg kjøpt en rimelig og veldig grei på IKEA.

Skrevet

Har en sånn hard babybjörn (er vel det de heter??) stelleveske..kjøpte på fru lyng for 5 år siden for ca 800kr. var veldig glad i den og synes den var verdt pengene for den står så greit åpen når man steller og man finner allt så lett. bra med underlegg så ble det litt mykere å stelle ute på tur med lite håndkle på:) plass til bleier skift og evt flaske/mat. greit å ha noe som er fast til tur med tanke på ammetåka som fort kan få meg til å glemme skift,bleier og skjeer mm hvis jeg ikke har en vane og har det klart...;) håper bare den passer til å ha på nye vogna(bugaboo) har ikke prøvd enda,vill gjerne at den skal funke for den er fortsatt like fin og jeg har gledet meg til å ta den i bruk igjen...:)

Skrevet

...og når vi førstan prater om stellevesker=)

Va burde man ha i stellevesken og va er unødvendig?

Skrevet

jeg endte med å kjøpe en stor nok og veldig fin veske på Reflex til 499,- fra BabyTravel. Veldig fin, og kjekk med en del lommer.

Så tusen takk for alle tipsene! Hadde gjerne valgt Allerhand messenger-bag'en hvis jeg hadde sett den før jeg reiste for å handle , for vi har også Tetonia spirit, men likevel - jeg er veldig fornøyd med mitt kjøp!!! :)

Takk alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...