Gjest Gul stjerne Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Har en liten gutt som følger nøye med på et klipp fra filmen, som er på en annen barnefilm. Hvor gamle bør de være, synes du?
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 funker fint rundt treårsalder. Begge mine har vært umiddelbart etter fylte tre år.. nå sist syntes lillemann på 3 det var mer stas enn storebror på 5
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Takk. Min blir straks to, og er enda på drømmehagenstadiet, Elias, Rorry. Men han gjorde så store øyne av Mr Sabeltann, så vi får se hvor lenge jeg klarer å venter ør jeg kjøper den ;-) Noen som har vist sabeltann tidligere enn Kjipe-Laila?
Gjest Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 herregud, tenkte automatisk forestillingen, jeg..her i huset så sikkert gutta sabeltann fra de viste interesse. Rundt 2 - 2.5:-) Kjør på
Trouble Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Minien vår som fylte 2 nå i sommer er ikke til å rikke når Kaptein Sabeltann kommer på ) Andre filmer eller serier intr. han ikke så mye, men når Kap. Sabeltann er på tv så sitter han helt i ro gjennom hele filmen
Zitro Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 He, he... vi dro nå i sommer for gutten vår som snart var 4 år. Men den som digga det mest var mista på 16 mnd! Hu satt og lo seg halvt i hjel under hele forestillinga og var nok den mest våkne av alle der selv om klokka var halv ett om natta når det var ferdig... Makan til unge har jeg aldri sett :-) var så forbered på at det bare kom til å bli grin og hyl jeg, men så feil har jeg aldri tatt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå