Gå til innhold

Nå ble jeg jammen lei meg altså! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har i dag satt dato for når vi skal gifte oss...

Ringer bestevenninna mi for å fortelle dette (vi har snakka om det før at hun da skal være min forlover)

Og svaret jeg fikk av henne når jeg sa det var: Seriøst Lene,hva er dette for ett påfunn? Vi må ha en alvorsprat.

Ble skikkelig skuffa over det svaret jeg! Ikke missliker hun mannen min heller,så jeg skjønner ikke hvorfor hun skal si sånn! Sist vi prata om at jeg og han skulle gifte oss,så sa hun : å så koselig,det gleda hun seg til. Men ikke denne gangen.

Fikk ikke prata videre med henne,for hun måtte hente sønnen,men hun skulle ringe meg senere,har faktisk ikke lyst til det for jeg er skuffet over henne jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det å si da? gratulerer forresten :)

Skrevet

Takk :) Hadde hun og kommet med en sånn reaksjon så hadde jeg blitt glad! Vi har jo vært forlova i ett år,og det er 2 år til vi skal gifte oss,så det blir jo ikke noe vi bare tar på sparket heller. ..

Skrevet

mener ikke gjøre deg nervøs, men kan hun vite noe om mannen din du ikke vet?

Synes du børhøre på hva hun har å si. Om det kun er piss, hadde jeg byttet forlover:-)

Grattis:-P

Skrevet

nei tviler sterkt på at hun vet noe jeg ikke vet...det er jo ikke SÅ lenge siden hun var glad på våre vegne.

Dette er første gangen jeg virkelig har hatt følelsen av jeg vil dele hele livet mitt med en mann,så kanskje hun er litt sjokka? Hmmm....ikke greit å vite :)

Skrevet

kanskje bare misunnelig:-) Snakk med henne, du!! (Og husk å holde oss oppdatert..) hehe

Lykke til med forberedelser - det er mye gøy i vente:-)

Skrevet

Ja jeg må jo snakke med henne,men ikke i dag tror jeg,er litt sur :P

Takk,jeg synes det er kjempespennende å vite at jeg faktisk skal gifte meg! Nå er alt plutselig så mye mer reelt! :D

Skrevet

Skjønner godt at du ble lei deg! Litt av en ting å si av ei god veninne.

Men, det kan være at hun var stresset/ hadde en dårlig dag eller noe?

Bare snakk med henne senere du, så ordner det seg nok=)

Gratulerer forresten;-)

Skrevet

Kanskje det var datoen det var noe "feil" med?

At det var en dato ho skulle et eller annet som du ikke husker?!

Grattis iallefall :o)

Skrevet

Hmmm. kanskje? Ikke har hun eller sønnen bursdag da iallefall,det vet jeg ....Så vet ike hva annet det kan være,da må det isåfall være noe hun ikke har fortalt meg om akkurat den datoen :)

Skrevet

Hvis hun ikke har en god grunn for utbruddet sitt hadde jeg bytta forlover... Merkelig ting å si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...