angelica85 Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Våknet i morgest og merket at jeg hadde menssmerter, det ligner i alle fall. Har også litt blod, men ikke i den forstand at jeg blør eller noe. Trenger ikke bruke bind eller noe, men kommer blod på papiret når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Ingen klumper eller noe, og ikke ordentlig mørkerødt heller... Er kjempe redd nå, vil ikke miste h*n!!! :'( Er 5+2 i dag... Snakket med legen min, han mente at dette ikke var helt uvanlig. Sa at noe (husker ikke hva) lukker se rundt denne tiden, og da kan man oppleve litt blødninger... Trenger ikke vært en abort. Måtte bare slappe av å ringe legevakt om det skulle bli verre eller forsette slik lenge... Helv**e!!!! :'( <3
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Huff da.. får håpe det er noe som gir seg.. menssmerter er jo i å for seg bare gode tegn.. så dette her en sikker ikke noe å bekymre seg over.. masse lykke til videre i graviditeten:)
3smaa Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Skal jeg gi deg et råd, Ikke bær tungt, ikke stå lenge, Og ikke gå fort så skal du se at den skal sitte
micomedspire:) Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Huff, opplever noe likt nå selv. på fredag morgen hadde jeg bittelitt lys-lys brun utflod, bare så vidt det var. Fikk helt angst, lørdag morgen litt til på morgenen og også litt på kvelden. Søndag morgen var det litt mørkere, men ble lysere i løpet av dagen. Har hatt litt lyst i dag tidlig også, men er kjemperedd. Hadde en sa i september 08, så er redd det skjer igjen. Men er helt annerledes nå enn det var da. Har også hatt vondt på høyre siden av magen nederst og i ryggen bak(bekkenet), men det har også begynt å gi seg. Tok en gravitest i dag bare for å se hva den utgjorde, og den var positiv før kontrollstreken kom til syne, så den var det ikke noe å si på... Har prøvd å få tak i legen min i hele dag, men de tok ikke tlf før halv tre. Kunne ikke få time før 19.!!! ble passe irritert da... Men skulle prøve ringe igjen i morgen for de kunne kanskje presse meg inn et sted men kunne ikke sette meg på noen time!! frustrert!
micomedspire:) Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 og forresten, har en jobb jeg står hele tiden i er 5+5 i dag...
angelica85 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 Har ennå ikke begynt å BLØD, er bare bittelitt på papir fortsatt.. Har ennå ikke sett noe annet enn rent blod (klumper, e.l). Kjenner at menssmertene begynner å bli litt bedre enn de var tidligere... Tør ikke håpe noe ennå, uansett.
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Hei.... Les tråden på side 2 her inne, som _Amanda_ skrev, så ser du at du ikke er alene og at det gikk fint for både meg og henne:) Tenk positivt og ta det helt med ro.. Jeg bodde på sofaen de dagene det pågikk, og alt er bra med min lille:)
Diddels Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Jeg opplevde det samme som deg, men det viste seg fra å komme fra en sprekk litt opp i skjeden. Jeg jobber som helsesekretær, og har i løpet av sommeren opplevd at noen av våre yngste gravide har mistet babyen etter småblødninger... men da pleier de å tilta.
angelica85 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2009 Hmm.... Ok. Har ikke like vonde mensensmerter nå, har bare blitt mindre og mindre utover kvelden. Og har som sagt ikke blødd i den forstand. Var akkurat på to og var ikke blod på papiret denne gangen, var bare lyserosa urinblanding. Hahaha... Føler jeg deler litt vel mye nå, men...... Takk for svar, alle sammen!!! *krysserfingrene*
angelica85 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2009 Når jeg endelig trodde det var over... Så våknet jeg med de samme menslignende smertene som i går mårrest. Og blodet som forsvant iløpet av gårsdagen på kvelden, er nå tilbake. Fortsatt ingen klumper eller lignende, men det kommer nok... Kan ikke tenke meg at dette skal gå bra:'( Legen skal ringe meg senere, men regner med at han ikke har noe annet å si enn det han sa i går. Skal krangle til meg en ultralyd eller noe, slik at jeg får vite om det finnes liv! Skal jo reise bort på søndag (for sent å avbestille, pluss at datteren min gleder seg masse), og vil gjerne vite før den tid...
angelica85 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2009 Hvor lenge er det "vanlig" å ha dette, uten å miste barnet (embryoet)? Har hatt det slik i to dager nå... Fortsatt kun blod, ikke noe annet. Skjønner jo at det ikke er store saken inni meg, men jeg ville vel merket det...? Er så forvirret nå, og utrolig lei meg...! Skal til gyn i morgen å prøve å få sjekket det ut, men siden jeg ikke er mer enn 5+3 kan det være vanskelig å finne ut noe som helst sier de............
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 11. august 2009 #13 Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde lignende blødninger i 4 dager, med 2 dagers opprom, for så å få en dag med brun utflod... Og her gikk det bra:)
angelica85 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. august 2009 Får håpe jeg går gjennom det samme som deg da! Er så utrolig redd for at noe eller alt har gått galt.......:'( Håper virkelig at de klarer å finne ut noe i morgen, at det ikke er for tidlig å si. Vet ikke om jeg får til å sove med det første... Tenker så masse. Og det er ikke positive tanker... Har vært gravid fire ganger, har en datter. To ganger har jeg egentlig ikke hatt særlig valg annet enn å ta abort pga livssituasjonen, er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte å bli gravid...Har dessverre vært så langt på vei som ca 9-11 uker (visste ikke det før undersøkelsen rett for aborten!) og ikke hatt noe komplikasjoner fram til da. Og nå når jeg kan beholde (for jeg har aldri villet ta abort), så ser det ut som om det går galt....:'(
angelica85 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2009 Nå føler jeg meg ikke gravid lenger! Blodet som kommer nå, er akkurat det samme som kommer når jeg har mensen... Blir nok ingen god nyhet ho gyn i dag.
angelica85 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 12. august 2009 Har vært hos legen nå for undersøkelse og innvendig ul... Tenkte bare si her at jeg ikke lenger er gravid:( Men naturen ordnet helt opp, så trenger ikke mer lege for å ordne. Skal ikke syte å klage her inne over det, vet det finnes andre forum til det... Ville bare si det, siden vi har skrevet om det her. Lykke til videre alle andre!
Gjest Skrevet 12. august 2009 #17 Skrevet 12. august 2009 Uff, det var leit å høre :-( Lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå