ventespent Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg har følt meg så sliten de siste dagene, og har så mye å gjøre.. har vel kommet i redemodus, men hver gang jeg gjør en liten ting, så må jeg legge meg nedpå... argh!!! Var og fikk målt BT, og det var på 95/65... så da har jeg en forklaring der.. må vel surkle meg rundt den siste mnd!!!! Drikker mye, men det hjelper vesentlig lite!! jaja!!!! Måtte bare sutre litt... Merker at det er liten tid igjen, har kjempelyst til å ordne og styre i huset, men det går liksom ikke fort i svingene her i gården! har jo det meste greit til beibin kommer så, det er vel bare å lytte til kroppen! Hvordan er det med dere andre?? redemodus??
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 vell.. det går tregt her og ja.. skulle gjort så mye.. men får nesten ikke gjort noe... helt utslitt om dagene..
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Har dobbelt redemodus for tida. Har nettopp flytta, så har masse greier som skal ordnast i huset, i tillegg til at vi treng ein masse babygreier, for aller første gong. Og med god og lang lærarferie, har det blitt ein temmelig redebyggingsfokusert sommar på meg.. men kjenner det går treigare og treigare ja. Men då er det jo berre å sette seg på BIM-forum, og samle info og lure tips om alt eg treng å vite fram mot fødselen. Det er jo nesten litt redebyggingsaktig det òg, berre at det handlar meir om å samle seg faglig påfyll.
mamma mitt Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Hei for 14 dager siden var blodtrykket mitt 95 / 60 jeg var enormt slapp, pleier å vippe mellom 130 / 95 til 110 /70. Aner ikke om dette var tilfeldig men jeg har styrt helt unna salt har gått på grete roede for gravide og spist lite salt i tillegg. For å unngå vann i kroppen. Jeg har kommet fram til at noen never chips, litt salt pålegg hjalp meg i dag var blodtrykket 110 / over et eller annet. Aner ikke om saltet har noe å bety men kanskje du kunne prøvd litt chips eller lignende. Teit forslag kanskje men tror det har hjulpet meg. Men vekten har gått litt opp da har nok fått litt vann i kroppen, men før det en vandre rundt som en zoombie. Håper det kan hjelpe deg, ellers søk litt på lavt blodtrykk kanskje du finner ut noe som kan hjelpe deg litt :-)
ventespent Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2009 Takker for det tipset jeg:) Jeg har også ungått salt for å slippe vann i kroppen, men det er vel slik at for lite eller for mye er ikke bra!!!! så jeg prøver og ser... det sies jo at et hjelper å drikke mye hvis en har lavt bt, og salt samtidig da, så får en bundet væska- da må det vel bli bedre, ikke enkelt når en ikke greier å tenke selv;)
?en til? Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 hei:) jeg har flere ganger vært til lege pga at jeg svimte av, dette var før jeg ble gravid, og legen mente jeg hadde generelt lavt blodtrykk, og ba meg om å drikke mye, og i tillegg spise litt ekstra salt. så dette hjelper nok:) skal sies at jeg svimte av hver dag, og det ble en risiko for meg å være hjemme alene feks. ble bedre etterhvert, og blodtrykket er fint nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå