><><><liten jente><><>< Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 i natt skal snuppa få sove på eget rom...hun er 9,5mnd.. blir spennende.. hun våkner nå bare vi snur oss i sengen.. har et håp at hun skal sove natten gjennom, men tror ikke jeg skal ha for store forhåpninger:) noen med tips eller erfaringer?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Så spennende da:) Blir nok både deilgi for dere og for henne, om hun våkner av så lite. Jeg har bare god erfaring med eget rom. Eldste snupp fikk det etter 4,5 mnd tror jeg, og etter 4 dager, sov hun natta gjennom:) Har ikke noe tips kanskje, men la henne se rommet først, bli litt vant til det. Ha døra litt på gløtt. Gjør som dere pleier, syng, kos og natta (f.eks om det er det dere gjør), så hun ikke blir forvirret. Lykke til!
><><><liten jente><><>< Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 takk for svar.. blir kjempe spennende... kan ikke ha døren på gløtt pga katten, men har babycal på.. og hun har lekt masse på rommet så det er hun vant til... ) flere som har tips eller erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå