Får 2 tette Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Barselsavd på Drammen er nå stengt for besøk pga svineinfulensaen. Far og søsken er de eneste som kan komme på besøk. Det blir rart å være på barsel uten besøk. Kan hende ønsket om å komme fort hjem blir stort! Flere som har fått samme beskjed?
lady purple Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ser at ahus innfører besøksrestriksjoner... http://www.ahus.no/modules/module_123/proxy.asp?I=20054&C=979&D=2&
Mogop fikk augustgutt Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Grei løsning det -og personlig synes jeg det høres deilig og fredelig ut :-)
Vimsetrollet Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Åh... ja Det hørtes utrolig deilig ut. Sist fikk jeg besøk av ei venninne 6 timer etter fødsel. Greide ikke å si nei, men følte meg ikke så veldig vel, akkurat.
Maisie Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 6 timer etter fødsel? Hallo, glemte hun å tenke seg om? Synes i grunnen det er helt greit at sykehus innfører slike restriksjoner, man er jo gjerne redusert eller syk når man ligger på sykehus, og det er ikke alle som klarer å tenke lenger enn sin egen nese heller. Vil jo tro at man både som nyfødt og som nybakt mamma er mer mottakelige for infeksjoner, sykdommer og slikt. Selv har jeg ikke termin før i januar, så jeg håper denne svineinfluensaen er over til da.
lady purple Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Ja, ahus sier i alle fall ikke helt nei til besøk, men høres godt ut å slippe køen av besøkende til romkameraten!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Jeg synes igrunn dette hørtes veldig behagelig ut jeg da :-) Så lenge far og søsken kan komme da Besøk kan vi ta hjemme :-)
Pirkeanonym Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Det hørtes deeeeilig ut. Sist buret jeg meg inne i 2 uker uten besøk fra andre enn foreldrene mine og søsken. En skal jo venne seg til det mye barnet sitt, og lære det å kjenne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå