Gå til innhold

hva kan jeg forvente på første legetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, jeg vet IKKE hvor langt jeg er på vei. (mensen har ikke kommet tilbake etter førstemann)

hva kan jeg forvente når eg skal på legetime om to uker? vil de undersøke meg skikkelig, eller bestille UL for å finne dette ut, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs det altså. Vet du om du er gravid for det første, eller bare mistenker du det og skal til legen for å bekrefte det? Jeg gikk til legen når jeg var makabert kvalm, for sykemeldingens skyld. Da var jeg 7,5 uke på vei. Tok noen blodprøver og en urinprøve for å sjekke om jeg var gravid eller noe. Han bestilte vel da allerede UL og vi fylte ut noe på helsekortet. Vet at noen leger også utfører GU men dette slapp jeg, heldigvis.

Skrevet

ja jeg husker forrige gang, da tok de urin og blodprøve. men da visste jeg jo siste dag i forrige mens, så da bestilte legen vanlig UL time i uke 18 til meg. men nå aner jeg jo ikke hvor langt jeg er på vei...føler jeg faktisk kan være helt opp til 11-12 uker nå! har tatt fire tester hjemme hvor alle har slått ut positivt, har ømme bryster og er skikkelig kvalm..så gravid er jeg nok.. :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...