Gå til innhold

Flere som fikk hengepupper selv om de ikke ammet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj, jeg droppet ammingen blant annet fordi jeg ikke orker tanken på hengepupper... men jaggu har jeg fått det likevel!... fader heller altså!.. Er det vanlig eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt om tyngdekraft før eller??

Jeg fikk hengepupper lenge før jeg ble gravid, og det var utelukkende fordi puppene mine er store, og veier såpass mye at fysikkens lover ikke lar seg lure.

Skrevet

har ikke noe med tyngdekraft å gjøre det her altså... med mindre den ble veldig mye sterkere akkurat det siste året... jeg er godt over 30, så hvis det er tyngdekraften som skulle ha gjort det her, så hadde jeg hatt hengepupper forlengst!

Skrevet

det er ikkie ammingen som påvirker brystene, men graviditeten.. hormonene..

Skrevet

HAHA! Tilpass for deg som setter forfengeligheten din forran barnets beste utgangspunkt! Jeg koser meg for at du fikk hengepupper likevel, og lurer på hvordan du klarer deg i dagliglivet siden du var dum nok til ikke å ha fått med deg at hengepuppene har hormonell årsak.

Skrevet

Takker og bukker! ;o)

Annie 16:51

Skrevet

signerer 16.51 ! Til pass for deg!

Skrevet

Leste en artikkel om at det først og fremst er hormonene og kjertelutviklingen under graviditeten som evt påvirker puppene -ikke nødvendigvis ammingen. Uansett så er det viktigere for meg å amme barnet mitt, enn å tenke på hvordan brystene blir seende ut. Finnes mye bra undertøy :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...