Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 æsj, jeg droppet ammingen blant annet fordi jeg ikke orker tanken på hengepupper... men jaggu har jeg fått det likevel!... fader heller altså!.. Er det vanlig eller??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Hørt om tyngdekraft før eller?? Jeg fikk hengepupper lenge før jeg ble gravid, og det var utelukkende fordi puppene mine er store, og veier såpass mye at fysikkens lover ikke lar seg lure.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 har ikke noe med tyngdekraft å gjøre det her altså... med mindre den ble veldig mye sterkere akkurat det siste året... jeg er godt over 30, så hvis det er tyngdekraften som skulle ha gjort det her, så hadde jeg hatt hengepupper forlengst!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 det er ikkie ammingen som påvirker brystene, men graviditeten.. hormonene..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 HAHA! Tilpass for deg som setter forfengeligheten din forran barnets beste utgangspunkt! Jeg koser meg for at du fikk hengepupper likevel, og lurer på hvordan du klarer deg i dagliglivet siden du var dum nok til ikke å ha fått med deg at hengepuppene har hormonell årsak.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 Leste en artikkel om at det først og fremst er hormonene og kjertelutviklingen under graviditeten som evt påvirker puppene -ikke nødvendigvis ammingen. Uansett så er det viktigere for meg å amme barnet mitt, enn å tenke på hvordan brystene blir seende ut. Finnes mye bra undertøy :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå