Gå til innhold

vondt i korsryggen, e d ikke bra=?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt d noen dager no.

har bekkenløsning da men d e ikke dem smertan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du overbelastet ryggen din, eller hatt lite støtte for ryggen når du sitter? Jeg får av og til vondt i ryggen da, har også bekkenløsning.

Skrevet

går heime. sjukemeldt. sitt for d meste i gostolen. eneste som e behageli og senga med masse puter. så tror ikke e har overbelasta den. godt når samboer masere korsryggen da......

Skrevet

Har du vært og sjekket deg for bekkenLÅSNING? det har nemlig jeg fått uten at jeg har bekkenløsning i så stor grad.

Jeg har vært hos kiropraktor i dag og fått den manipulert, det har hjulpet.

Skrevet

Jeg har også ganske kraftig bekkenløsning + veldig vondt i korsryggen. Dette har jeg hatt i tidligere graviditeter også, har gått til manuell terapaut og fysioterapaut. Hjelper litt, men ikke så veldig....

Var kanskje liten trøst, men ville bare få fram at det nok ikke er farlig, bare vondt....

Skrevet

e va me fysioterapaut som hadde videreutdannet se for bekkenplaga. måtte betale selv for ho tok ikke mot henvisninger.men e syntest d bare jorde vondt verre. fleire øvelsa som jorde at e fikk "drit vondt" . har julpe mye på at e ikke jobbe.

men d e vel bare sa hormonan som sett ting i sving her å at e bynne tenke på at d kan være noe gale.

syns kynneran mine e litt rar men d e ikke sammenheng me korsryggsmertene trur e.

noen som veit kor lenge dem skal vare???? såg på lommelegen sto d fra noen sekunder til noen minutter. men mine vare leeenge. har ikke tatt tida. for kjenne at e blir sliten å stein hard øverst i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...