Gå til innhold

Hvor finner jeg søknad om permisjon ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

På sidene til nav ?? Kan liksom ikke finne den der?? Hva heter den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søknad om fødselspenger... ellers går du ned på NAV og henter en der. Kanskje likegreit det? Da kan de hjelpe deg med spørsmål du måtte ha med en gang :)

Skrevet

Jeg tenker på den søknaden arb giver skal ha ?? søknad om at jeg skal ha fødselspermisjon

Skrevet

trodde arbplassen skulle ha søknadspapirer ang perm, og nav bare skal ha søknad om foreldrepenger, og inntektsopplysninger fra arbgiver, det skjema får du hos nav

Skrevet

Søknad til arbeidsgiveren følger den enkeltes arbeidsgivers rutiner. Så her må du undersøke med bedriften du jobber i. Det kan hende de vil ha kopi av søknaden til NAV også.

Skrevet

Søknad til arbeidsgiver kan du forfatte selv (behøver strengt tatt ikke kalle det søknad en gang, siden permisjonen er en absolutt rettighet du har - du behøver bare melde fra om når den kommer til å starte).

Skrevet

Jeg spurte arbeidsgiveren min om åssen jeg skulle skrive den da fikk jeg bare skal vi få noe papirer?

Så ho oss har vi ikke krevet det. men ho vet jo når jeg skal ut.

men vi er 3 ansatte og når 2 får barn så er det 1 lærling som har kommet inn og en annen faglært som skal jobbe frem til jeg kommer tilbake.

og det får en jo i brevet fra Nav..

så her har det ikke blitt skrevet noe søknad om permisjon.

Skrevet

skjemaet heter "krav om ytelse ved fødsel og adopsjon", det ligger her: www.nav.no/binary?id=348957&download=true

Skrevet

Jeg jobber i en stor bedrift og der er rutinen slik at alt fravær "søkes" om i et eget system. Så for meg var det bare å følge den malen som ligger der. Det var fort gjort og fikk beskjed i ettertid at de ville ha kopi av søknad til NAV alternativt vedtaket fra NAV.

Det som er viktig for deg som la inn innlegget er å sjekke om det er rutiner for dette i bedriften. Hvis det er det vil de helt sikkert ha din søknad i en bestemt form. Hvis ikke er det sikkert bare å skrive en skriftelig søknad for frihånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...