Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Blitt helt hekta jeg, har lest nå 3 bøker på 3dager:S Filmen er jeg ikke stor fan av,men bøkene er bare helt fantastiske..blir gal av å ikke vite hva som skjer med Bella. Noen som har lest bok fire? Blir det bella og E? Hååååper det<3 Og signerer anonymt her,er trossalt 27år:O
Anne:-D Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jeg digger også de bøkene. Har lest nr 4, men vil ikke skriver her hva som skjer. Kan si så mye som at du har mye å glede deg til :-D Signerer med nick jeg, selv om jeg er 31 ;-)
BettyBoob Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 har lest alle 4 bøkene 3 ganger !!! ) blir bare bedre og bedre!
Tweak Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Siste boka er også veldig god! Masse spenning, jeg satt med høy puls flere ganger mens jeg leste, i allefall første gangen :-) Men jeg sier ikke noe om hva som skjer, he he, kan jo ikke ødelegge spenningen med å lese en ny bok! Filmen er ikke av den aller beste kvalitet, helt ok og sjarmerende. Men i mitt hode er "Bella" karakteren mer utadvendt og glad enn i filmen, i allefall "utenpå". Det er vel vanskelig å filmatisere noe slikt... Husker da jeg fikk bøkene; hadde bestilt på amazon slik at jeg fikk de på døra levert før jul (lillejulaften kom de!). Kunne godt ha droppet alt av familieselskaper og julefeiring og bare lest, for da hadde det ikke tatt så lang tid som det gjorde å få lest alle bøkene! Men før nyttår var jeg godt i gang med runde to på de, for jeg klarte ikke hoppe ut av "fjortisforelskelsestemningen"... Det er jo lov for oss jenter å drømme oss litt vekk? Selv om vi ikke er 14? Jeg er 26 ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå