Neverstill Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 dette er saken, vi er et sameie på 25 rekkehus, og heldige meg har endt opp vegg i vegg med et middelaldrende par med en forferdelig gneldre bikkje, og de lar den stakkars hunden stå på terrassen og gneldre og gneldre til jeg blir helt sprø.. flere av de andre naboene er også enige at denne hunden er en stor plage, (jeg kan ingenting om hunder men er rimlig sikker på at det ikke er hunden sin feil men at eierne gjør noe feil med den i forhold til oppdragelse. det er en dverg collie) hva skal jeg skrive i klagen? for nå orker jeg ikke den gneldringen mer. vil helst skrive det annonymt til dem..
aloha83 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Hva med å ta det med styret i sameiet så kan de skrive klagen? Da blir ikke du 'angitt' som klager og de får en reel klage de må forholde seg til. Regner med at dere har noen felles regler som gjelder for alle beboere mht. trivsel, bråk, utemiljø etc.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Føler du deg ikke litt tåpelig hvis du skriver anonym naboklage? Kan du ikke bare ringe på døren og si at det plager deg? Eventuelt ta med deg en av de andre naboene? Eller, i det minste, skrive under klagen med navnet ditt? Jeg har full forståelse for at det er plagsomt altså, men anonyme klager er litt teit, synes jeg.
snuffe Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Har dere forsøkt å snakke med naboen..? Om det ikke hjelper har vel sameiet et styre man kan ta dette opp med. Anonyme klager høres ut som et skikkelig sjakktrekk for utviklingen av godt naboskap.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 ska du levere personlig klage rett til naboen så må du nok skrive under kem du e. Vil du vær anonym får du ta det opp med styret, og la dei ta seg av det. Evt. salme underskrift fra andre naboer, så styret ser at det ikkje bare e deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå