Gå til innhold

termin 14 august:)


anett84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

litt begge deler faktisk.

gleder meg til å se han, ta på han osv, og få kroppen tilbake... det er ingen tvil om at jeg sliter litt i varmen, og ting går saktere og er tyngre...

samtidig er det min første, så når han endelig kommer sitter jeg jo der med en baby som jeg ikke helt kan så mye om. så det er jo litt bekymringsverdig... men tror og håper at morsinstinktet kommer og tar over når tiden er inne for det. har jo også heldigvis både amilien og pappaen her som stiller opp, så det ordner seg nok, men som du skjønner er det litt frem og tilbake ettersom sola skinner og humøret forandrer seg...

gruer meg også veldig til fødselen. har vært endel på sykehuset pga falske rier, så har fått en forsmak på smertene som venter, og det sier jeg deg bare; HJELPES!!! det skal bli meg en opplevelse!!!

enn du?? hva slags tanker har du gjort deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ska være eni me dæ at d e sjikkei tongt i varmen!!æ e andregangs fødene,men ho e så stor nu at d e jo nesten som å bynne på nytt!!ingen fødsla e jo lik..men æ gruegleder mæ:)er så spent på når fødslen starter og hvordan,me første jenta så kom riene rimelig tett,men fødseln tok 17,5 time!så håpe jo på at denne går litt kjappere;)men bynne å bli ganske klar for å få den lille ut nå,gleder mæ så te å se korsen ho ser ut,trille tur og kose me henne:)babyer er jo så hærlige!!er du fra Nordland??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR, JEG HAR!! Og ingen tegn på fødsel. Har så å si gitt opp håpet om at det skal komme noe barn jeg, enda termin er ikke nådd. Dør om jeg må gå over. Går bare å venter på å få vondt, og "leter" etter smerter.. Gleder meg til å få ut jenta, og kan ikke vente med å få vondt, da blir jeg så glad ! :D

Kommer sikkert til å angre på det jeg sier, er jo førstegangs og vet overhodet ikke hva jeg går til, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har heller ingen tegn te fødsel enda og æ e 2 gangs fødende så trudde lille pia sku komme før tiden,men ser ut som vi må vente på henne:)jikk 5 dager over me ho første!!hehe jeg grugleder meg,men ska bli godt å få henne ut da og gleder meg til d vonde er over!!det som er så rart er at d jør veldig veldig vondt,men så snart du har nurke på magen din så glemmer du ALT!!du får ha masse masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...