Gå til innhold

Noen som er klar for treff i Tromsø?


Mellem

Anbefalte innlegg

Nå begynner vel folk å komme tilbake fra ferie og er klare for treff? Jeg har termin 9. november og kunne tenkt meg å begynne med litt treff utover høsten. Hva med å møtes neste torsdag den 20. august? Passer det for folk da?

 

Jeg jobber enda så tenker at det må bli et kveldstreff f.eks kl 20.00 på Gründer. Eller er det andre plasser som er mer aktuell.

 

Sist jeg var gravid møttes vi på Gründer og det var veldig greit. Hvis folk er interessert kan jeg bestille bord på forhånd, da er det også litt lettere å se etter reservasjons lapper på bordene enn å leite etter store mager som ikke vises så godt når man sitter. :-)

 

så hva sier dere? Skal vi sette opp treff da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ja, nå er ferien over og jeg er klar for treff! Synes Grunder høres bra ut -og gjerne på kveldstid siden jeg er på jobb på dagtid. Torsd. er ok, må bare ordne barnevakt. Håper det er flere som er med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut.

 

Håper flere svarer her på innlegget, så skal jeg ta å sette opp treff hvis jeg er sikker på at vi blir en 4-5 stykker, hvis ikke trur jeg vi venter ei uka, å prøver å se om det passer for flere da.

 

Sjekker innom her i begynnelsen av neste uke, og setter opp treff hvis det er flere som er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med på treff. Har termin 26 oktober. Har ikke vært med før, skjønner at mange treffer ordnes via facebook, men jeg finner ikke helt fram der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempelyst å være med på treff, men har jobber seinvakt på torsdag 20. aug. Men er svært gjerne med når jeg har fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, oppdaget nå at det var satt opp treff på torsdag. Da har vi bryllupsdag, så blir nok ikke å komme den dagen. Men neste gang det er treff trur jeg at jeg skal få med meg ei venninne som også har termin i januar. Gikk på treff sist, men begynte litt seint. Og mistet fort kontakten med de som var på treffene etter at nurkene var født. Synd!!!!

 

Men neste treff er jeg med på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det snakk om dette treffet? Jeg er ikke like langt på vei som dere og har derfor ikke fått med meg det på facebook... :) Men ønsker gjerne å delta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo kommet en del, svar. Var inne her på mandag, men da var det ikke mye liv, så jeg glemte det litt bort. Men har satt opp treff og skal prøve å huske å ringe Gründer slik at vi kan få reservert bord. Håper dere som har skrevet her inne kommer. Hadde vært utrulig moro.

 

Hilsen

Ragnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at så mange kommer, prøvde å ringe Gründer nå, men det er ingen som svarer der, skal prøve igjen om litt. Hvis ikke jeg får reservert bord så skal jeg prøve å komme litt tidlig og få tak i et bord og satt på sånn reservasjonslapp, så se etter det. Jeg stiller nok i en tynn brun fleecegenser med rosa glidelås og sømmer :-) Så se etter meg.

 

Gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk booket bord til 8 stk. så håper det kommer ihvertfall så mange :-)

 

De hadde litt dårlig erfaring med at det ble booket bord til mange også kom det bare 2-4 stykker. Men nå har vi ihvertfall plass :-)

 

Ut fra det jeg har telt her så er vi 6 stykker som har sagt at vi kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, så var det torsd. Trodde kanskje ikke det ble treff, for ei stund var det så stille på sida, men nå ser jeg jo at mange kunne komme. Glemte helt av treff og barnevakt:( men håper på flere treff -om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt treff på mandags formiddag!

 

- Takk for i går til dåkker som dukka opp! Va veldig koslig - æ va positivt overraska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i ordent med barnevakt i går desverre, hadde håpet på å komme.Får prøve komme neste gang, hadde vært så koselig....

På mandag kommer det gravide å eller blir det mange md babya?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det blir ei god blanding av gravide og noen med babya:) Vi e nu vel i allefall tre-fire stykk fra treffet på gründer på torsdag som kommer - og vi e jo gravide hele gjengen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...