Gå til innhold

Noen som er klar for treff i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Nå begynner vel folk å komme tilbake fra ferie og er klare for treff? Jeg har termin 9. november og kunne tenkt meg å begynne med litt treff utover høsten. Hva med å møtes neste torsdag den 20. august? Passer det for folk da?

Jeg jobber enda så tenker at det må bli et kveldstreff f.eks kl 20.00 på Gründer. Eller er det andre plasser som er mer aktuell.

Sist jeg var gravid møttes vi på Gründer og det var veldig greit. Hvis folk er interessert kan jeg bestille bord på forhånd, da er det også litt lettere å se etter reservasjons lapper på bordene enn å leite etter store mager som ikke vises så godt når man sitter. :-)

så hva sier dere? Skal vi sette opp treff da?

Fortsetter under...

Høres bra ut.

Håper flere svarer her på innlegget, så skal jeg ta å sette opp treff hvis jeg er sikker på at vi blir en 4-5 stykker, hvis ikke trur jeg vi venter ei uka, å prøver å se om det passer for flere da.

Sjekker innom her i begynnelsen av neste uke, og setter opp treff hvis det er flere som er interessert.

Annonse

Æsj, oppdaget nå at det var satt opp treff på torsdag. Da har vi bryllupsdag, så blir nok ikke å komme den dagen. Men neste gang det er treff trur jeg at jeg skal få med meg ei venninne som også har termin i januar. Gikk på treff sist, men begynte litt seint. Og mistet fort kontakten med de som var på treffene etter at nurkene var født. Synd!!!!

Men neste treff er jeg med på=)

Her var det jo kommet en del, svar. Var inne her på mandag, men da var det ikke mye liv, så jeg glemte det litt bort. Men har satt opp treff og skal prøve å huske å ringe Gründer slik at vi kan få reservert bord. Håper dere som har skrevet her inne kommer. Hadde vært utrulig moro.

Hilsen

Ragnhild

Annonse

Flott at så mange kommer, prøvde å ringe Gründer nå, men det er ingen som svarer der, skal prøve igjen om litt. Hvis ikke jeg får reservert bord så skal jeg prøve å komme litt tidlig og få tak i et bord og satt på sånn reservasjonslapp, så se etter det. Jeg stiller nok i en tynn brun fleecegenser med rosa glidelås og sømmer :-) Så se etter meg.

Gleder meg masse.

fikk booket bord til 8 stk. så håper det kommer ihvertfall så mange :-)

De hadde litt dårlig erfaring med at det ble booket bord til mange også kom det bare 2-4 stykker. Men nå har vi ihvertfall plass :-)

Ut fra det jeg har telt her så er vi 6 stykker som har sagt at vi kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...