Gå til innhold

10 august - Lenge igjen no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge igjen no?

jeg har 6 dager igjen. og ingen antydning på at noe skjer på en stund:( ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager.. slimproppen har gått, 3 cm åpning, ingen livmorhals, hodet godt festet, men ingen rier........... LEI

Skrevet

I morgen gitt, men tror ikke det blir noen fødsel på termin.. aldri skjedd meg før, så da skal det vel godt gjøres å være heldig med nr fem.

Det morsomme denne gangen, er at min mann og svigersøster er helt hypergira på fødsel, så det er nesten meg som må trøste dem. Hihi.

De er bare så spent på lillegutt, ennå vi har endel fra før ;) og minstemor fyller tre neste måned.

Men jammen skal det bli godt å bli ferdig nå. Gjerne fødsel i kveld eller i morgen!!

Skrevet

45 dager igjen, snart høygravid hvertfall!!

Skrevet

48 dager igjen:) Merker nå at det minker litt, men er veldig lei...... Tenk snart høygravid jeg også:))))

Skrevet

26 dager igjen... En smule lei, store plager me bekkene å sover dårligt om nettene.... Håper det går fort nå fram over :)

Skrevet

Har termin idag jeg, men ser dårlig ut for baby enda..

Skrevet

18 dager igjen her... Begynner å bli litt utålmodig ja!

Skrevet

4 dager, men iforrigårs villa passa ypperlig.. Lei.

Skrevet

UL termin er det 17 dager og menstermin er 11.... tror på mesntermin men.. Har vært en tur på skjekk så må bare vente,kjett altså,med 2 cm åpning og moden!! 2.gangsfødende

Skrevet

20 dager og nå begynner det å bli tungt. Ikke det, jeg greier å gjøre det meste, men det er tungt å snu seg på nettene, sover dårlig, passe vondt å finne en god sittestilling, vanskelig å kle på seg sokker og bukser. Føler meg veeeeeldig klar selv om det faktisk er 20 dager igjen nå.

Skrevet

akkurat 14 dager igjen. Tror slimproppen gikk nå i helga, litt periodevis mye kynnere / maseriser.. Er 2.gangsfødende. Også lei!!

Skrevet

38 dager igjen her..... og jeg har så lyst at det skal skje noe litt før termin... Så jeg har begynt på bringebærbladkapsler.. Det skader jo ikke :)

Skrevet

Ja.. Lenge... 75 dager.... :c)

Skrevet

Har mens termin i dag, og Ul termin om 3 dager. Men ser ikke ut til at det skjer noe ennå, så må vel belage meg på å gå over termin...

Skrevet

25 dager, det nærmer seg :-) Hurra!

Skrevet

68 dager:-)

Skrevet

27 dager..og begynner å bli litt lei.. men får nok holde ut en stund til! :)

Verst er at det er så kjedelig om dagene når sambo er på jobb, og vi ellers ikke har så mange kjente her vi bor.. Gleder meg kjempemye til gutten kommer til verden! :)

Skrevet

23 dager igjen...

var på omvisning og samtale på sykehuset idag. det hjalp faktisk veldig å snakke med jordmoren der så nå er jeg ikke så utålmodig lenger. nyt siste tiden jenter... :) babyen kommer når den kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...