*mamzn* Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Er 2.gangs fødende,men vet altså ikke tegn på fødsel jeg... min 1. var igang uten at jeg kjente noe,å ble innlagt da jeg kun skulle snakke med jordmor,og fødte etter noen timer bare..dette var 15 dager før termin.. Nå sitter jeg da her 25 dager før termin,med kynnere/rier som kommer med mlm 2-8 min mellomrom..vond rygg,oppkast og generellt i kjip forfatning..hehe.. men vondt i lårene også.. kan det være noe på gang da eller? ingen blodslim el vannavgang..men det hadde jeg ikke sist heller da.. er skikkelig usikker,og vil heeelst ikke mase på fødeavd. heller..
Shiny84 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 kvalme kommer gjerne i forbindelse med fødsel... blir riene/ kynnerne vondere da? mine fødsler har begynnt med rier, uten verken vann eller blod eller slim eller noe..... du får se det ann noen timer da vett, å evt ringe føden..! kjenner jeg er greit missunnelig ja! he, he,
*mamzn* Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 Takk for svar joda har ringt føden så jeg er strax på tur,hadde vært hæææli å være i gang,er kjempeklar.. Oppdaterer senere jeg
*mamzn* Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 neida,vi kom på føden i går en tur,å da virket det roligere såklart etter undersøkelse fant de ut at det var halvmodent å 1 cm åpning,så nå veeenter vi hjemme igjen skal strippes på fredag da..weee...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå