Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Typen lovet å komme hit til helgen, han lovet meg! Så nå har han ikke nevnt noe om å komme hit i det hele tatt, og jeg vet han kan nok sikkert ikke pga den j*vla jobben hans som består av å reise hele tiden.. Han lovet meg sist vi så hverandre at han skulle komme nå fredag, har ikke hørt noen ting om det.. Lurer på om han har gått lei av meg eller noe ;-( Tør heller ikke å spørre siden jeg vil ikke virke masete..
Himmel og hav Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Hvis du er mer enn 15 så foreslår jeg at du ringer han og spør. Om han ikke vil treffe deg mer fordi du vil vite når og om han kommer så er han egentlig ikke interessert i deg i utgangspunktet. Det er faktisk lov å stille krav. Du trenger ikke å sitte som Rapunsel og vente på at prinsen skal finne det forgodt å komme og beære deg med et besøk. Så kvinn deg opp. Finn på noe annet å bruke tida di på enn å sture, og ring fyren.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 jeg høres nok streng ut nå, meen slutt å oppfør deg som en liten unge som venter på pappan sin. slutt å vent på han. gå ut å treff venner, shoppe, cafe tur, ALT som kan få denne mannen på avstand.. ikke sunt å sitte sånn å vente, å ikke blir du fristende for han heller.. han VET jo du bare sitter der å snufser.. så legg heller planer til helga å bare nevn det i forbifarten til han, gi han i allefall en liiten mulighet til å kjenne at DU ikke er en dame som sitter å sipper over han! du er voksen nok til å vite at ingen kan LOVE ut ting!! mye kan komme i veien å planer forandrer seg. MEN verden går ikke under, å er han ikke ment for deg så har du bare mistet en drittsekk! men for gudsskyld jente, dress deg opp, smink deg, fikse håret o.l å virkelig VIS han at du er en dame med ben i nesa å kan få hvem du vil.. så kan han bare sitte der med jobben sin..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 TAKK :-D det skal jeg virkelig!!! Skal kose meg MASSE i helgen og finne på noe gøyt!! Hehe, nå ble jeg på godt humør!! Dessuten kan jeg faktisk få hvem jeg vil ha;) hahaha.. Ja dere har rett, oppfører meg som en liten jente her som venter på pappaen sin! Herregud!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 hehe, FLOTT!! snakker av erfaring skjønner du.. lykke til da =) (anonym nr 2 her) u go girl!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Men jeg tror han faktisk har lyst å treffe meg, det kræsjer med økonomien og jobben, vi har jo planlagt en sydentur sammen snart.. Det trenger vel ikke å bety at han mister intressen??
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 ja for all del! trenger ikke å bety at han ikke er interessert. men ikke kast bort energi på sånne tanker, lære deg heller å "ta det som det kommer" for så lenge han har denne jobbe så vil hverdagen din bli preget av den. å du bare ender opp med å ødelegge deg selv!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 tusen takk! Trenger å bli litt sterke i tankegangen min merker jeg, er ikke vant til avstandsforhold og funderer litt for mye på ting merker jeg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå