Gå til innhold

.......

25 år gammel mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange tanker om dagen!! Har en liten gutt på 2,5 år som er bhg gutt,venter nå på gutt nr.2, som termin er 27 aug. Var på sykhuset til skjekk pga. smerter i rygg regelmessig på onsdag og mindre aktivitet.

Hadde 2 cm og var moden,men reiste til svigermor og prøvde å slappe av,var på sykhuset igjen på torsdag og tok UL og alt var bra. Gutten var ca 3000 g, 2900 mer eksakt sa legen,men det var fosterfett i vannet hans så ikke helt ferdig,men det var lite fosterfett igjen der.. Reiste hjem etter prat med JM hvor hun sa jeg skulle ta to paracet og sove siden jeg da ikke hadde sovet på 1 døgn,sov nesten 3 t og smertene ga seg... Håper fødselen starter på dagen etter mannen er hjemme fra jobb og storebror enda er oppe!!

Tenker endel på denna svineinfluensa ang. storebror og bhg,vil ikke han skal dra på seg det nå like før lillebror kommer!! Uff, den svineinfluensaen bekymrer meg altså... Flere som har det slik eller er jeg den eneste? Uff,det er jo så mye om detta i media,men hvor mye skal man legge i alt,har lest endel,kanskje man skal slå av nyheter og la være ålese og høre om detta...

Nei detta ble langt,får gi meg her ellers kunne jeg sikkert skrevet en novelle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...