Gå til innhold

UFO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og leser artikkelen om at BBC fanget opp noe uforklarelig på kamera da de filmet i New Castle,

Jeg har selv sett noe lignende men da var jeg på tur i skogen og så bortom fjellene en sent kveld med en venninne og så noe helt lignende som rørte seg like fort men i flere retninger..

Tror dere på ufoer?

http://www.bt.no/nyheter/utenriks/BBC-filmet-UFO-904190.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Er det ikke merkelig at alle slike videoer og bilder av UFO'er er i ufattelig dårlig kvalitet? Finner snart ikke mobiltelefoner engang som har så dårlig kamera....

Juks og fanteri!

Skrevet

En ufo er det, ettersom det betyr "uforklarlig flyvende objekt" - og ingen kan forklare hva det er. Men om det er et romskip fra en annen planet tror jeg nok ikke nei. Tro heller det er noen fra den andre siden som tar seg en tur :)

Skrevet

Ja det tror jeg:) Å tro at vår planet er den eneste i universet med intelligent liv er sneversynt.

Og hvorfor skal det ikke være mulig at andre planeter med intelligent liv er mer intelligente og er lenger enn oss i utvikling? Tror det er ganske så sannsynlig. Bare fordi menneskeheten ikke har klart å utvikle slik teknologi som UFOer med fart og reiseavstand så betyr ikke det at det ikke er mulig..ennå..

Skrevet

Jeg tror ikke på liv på andre planeter som kan reise fortere en lyset. Men jeg har sett uforklarlige lys som følger etter flymaskinen, og de som var med meg så det også. Veldig rart. Stort. Gruppe psykose?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...